kettingsmeersysteem
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
kettingsmeersysteem
Omdat ik veel in de winter rij met een kettingaangedreven fiets, BLIJF je aan het spuiten met de bus kettingvet om de pekel een beetje voor te blijven. Dan zou een Scottoiler oid natuurlijk een uitkomst zijn.
Maar omdat die dingen pisduur zijn ben ik verder aan het kijken geweest en kwam deze tegen: http://www.chainoiler.co.uk/
Ook meteen een lekker rattig systeem / uiterlijk, niet te high-tech, perfect eigenlijk voor m'n toekomstige weer-en-wind-vervoersrat (JA, headcase gaat na de DHR in de verkoop en er komt een lichtere, zuinigere rat voor terug, bij voorkeur een NX250 of soortgelijks)
Ik ga er zelf 100% zeker een aanschaffen, zijn er nog meer liefhebbers, dan wordt er korting gegeven op de (al niet te hoge) prijs van 17 Pond, inc verzending. Zeker met de huidige lage pond is het een mooie prijs.
Maar omdat die dingen pisduur zijn ben ik verder aan het kijken geweest en kwam deze tegen: http://www.chainoiler.co.uk/
Ook meteen een lekker rattig systeem / uiterlijk, niet te high-tech, perfect eigenlijk voor m'n toekomstige weer-en-wind-vervoersrat (JA, headcase gaat na de DHR in de verkoop en er komt een lichtere, zuinigere rat voor terug, bij voorkeur een NX250 of soortgelijks)
Ik ga er zelf 100% zeker een aanschaffen, zijn er nog meer liefhebbers, dan wordt er korting gegeven op de (al niet te hoge) prijs van 17 Pond, inc verzending. Zeker met de huidige lage pond is het een mooie prijs.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Rataplan Rat
Bij m'n FJ1200 heb ik de carterontluchting via een dikke slang uit laten komen net boven de ketting.
De oliedamp condenseert in de slang, waarna een deel terugloopt het certer in en de rest op de ketting druppelt.
Ik smeer (bijna) nooit meer de ketting en toch blijft ie mooi vettig.
De oliedamp condenseert in de slang, waarna een deel terugloopt het certer in en de rest op de ketting druppelt.
Ik smeer (bijna) nooit meer de ketting en toch blijft ie mooi vettig.

Olive is the New Black