het heft er alle schijn van .........................
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Het ziet er geweldig uit, maar ik vrees dat ik een agent die er moeilijk over doet gelijk zou moeten geven. Ik moet er niet aan denken wat die punten doen met een kind dat achter een bal tussen twee geparkeerde auto's uitkomt en op de bak terecht komt.
groetjes Captain Krimson
groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
hee ja, dat spul zoek ik ook al lange tijd!der obergefreiter schreef:Goos schreef:Hey Ober,
Ik vindt die reflecterende streepjes-tape wel leuk.
Waar heb je die vandaan?
bij heuts , een lokale automaterialen handel . zal ff kijken wat er op zo'n rolletje zit qua meters
Krimmy
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Bezoek Rat
ok, rolletje zit 2,5 meter op , is 2cm breed en kost per rol 2,55 E . ze hebben het niet altijd maar als je ff gilt hoeveel jeer wilt hebben , haal ik ze wel voor DHR .Captain Krimson schreef:hee ja, dat spul zoek ik ook al lange tijd!der obergefreiter schreef:Goos schreef:Hey Ober,
Waar heb je die vandaan?
bij heuts , een lokale automaterialen handel . zal ff kijken wat er op zo'n rolletje zit qua meters
Krimmy
camperproleet
-
- Bezoek Rat
misschien ook wa voor een niet nader benoemde vaage kennis van mij twee rolletjes over?der obergefreiter schreef:ok, rolletje zit 2,5 meter op , is 2cm breed en kost per rol 2,55 E . ze hebben het niet altijd maar als je ff gilt hoeveel jeer wilt hebben , haal ik ze wel voor DHR .Captain Krimson schreef:hee ja, dat spul zoek ik ook al lange tijd!der obergefreiter schreef:
Krimmy
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
kaiman schreef:misschien ook wa voor een niet nader benoemde vaage kennis van mij twee rolletjes over?der obergefreiter schreef:Goos schreef:
ok, rolletje zit 2,5 meter op , is 2cm breed en kost per rol 2,55 E . ze hebben het niet altijd maar als je ff gilt hoeveel jeer wilt hebben , haal ik ze wel voor DHR .

Nightmare at the darkside off the moon
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Wat juich jij nou? jij komt vlak langs Heuts af als je naar huis rijdt via "de kuil/het zwembad"nachtmerrie schreef:kaiman schreef:misschien ook wa voor een niet nader benoemde vaage kennis van mij twee rolletjes over?der obergefreiter schreef:
ok, rolletje zit 2,5 meter op , is 2cm breed en kost per rol 2,55 E . ze hebben het niet altijd maar als je ff gilt hoeveel jeer wilt hebben , haal ik ze wel voor DHR .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
Wat juich jij nou? jij komt vlak langs Heuts af als je naar huis rijdt via "de kuil/het zwembad"magna schreef:nachtmerrie schreef:misschien ook wa voor een niet nader benoemde vaage kennis van mij twee rolletjes over?kaiman schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Wel oplette hè Chris. Mag ik ook juichen van enthousiasme.
Zwart / Geel frame

Nightmare at the darkside off the moon