Kai gaat op vakantie
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Kai gaat op vakantie
een vogel, een vis en een kaaiman zijn aan het praten over vakantie.
Nou zegt de vogel, mijn kinderen kunnen goed vliegen, mijn vrouw kan goed vliegen en ik kan goed vliegen, dus het word weer eens een vliegvakantie. en jij vis?
Nou zegt de vis, mijn kinderen kunnen goed zwemmen, mijn vrouw kan goed zwemmen en ik kan goed zwemmen, dus het word een vakantie aan het water.
Waarop de Kaaiman zegt: "mijn kinderen hebben een grote bek, mijn vrouw heeft een grote bek en ik heb een grote bek, dus het word weer Duitsland dit jaar"
Nou zegt de vogel, mijn kinderen kunnen goed vliegen, mijn vrouw kan goed vliegen en ik kan goed vliegen, dus het word weer eens een vliegvakantie. en jij vis?
Nou zegt de vis, mijn kinderen kunnen goed zwemmen, mijn vrouw kan goed zwemmen en ik kan goed zwemmen, dus het word een vakantie aan het water.
Waarop de Kaaiman zegt: "mijn kinderen hebben een grote bek, mijn vrouw heeft een grote bek en ik heb een grote bek, dus het word weer Duitsland dit jaar"
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
Re: Kai gaat op vakantie
Gij bedoelt toch niet mijne Kaiman hè.magna schreef: Waarop de Kaaiman zegt: "mijn kinderen hebben een grote bek, mijn vrouw heeft een grote bek en ik heb een grote bek, dus het word weer Duitsland dit jaar"

Die heeft nooit een grote bek, èèècht niet.

Ook niet toen we vorige week weer eens in Duitsland waren.

Nightmare at the darkside off the moon
-
- Bezoek Rat
Ik kom sowieso al veel in die Heimat (werk) en de laatste tijd nóg vaker (iets met cupido en pijlen en zo) en zie er dus de humor wel van in
Vind het wel behoorlijk cliché, de Nederlanders (lees Hollanders) hebben in het algemeen een grotere bek. In ieder geval hebben Duitsers meer fatsoen.
Smaken verschillen... Ik vind Frankrijk een schitterend land, alleen jammer dat dat k*tvolk er woont

Vind het wel behoorlijk cliché, de Nederlanders (lees Hollanders) hebben in het algemeen een grotere bek. In ieder geval hebben Duitsers meer fatsoen.
Smaken verschillen... Ik vind Frankrijk een schitterend land, alleen jammer dat dat k*tvolk er woont

-
- Bezoek Rat
nooit last van! maar ik kan me wel voorstellen als die onbeleefde boeren uit nederland daar komen, dat ze even helemaal niet meer aardig zijn, haha, vooral in niet -toeristische oordenHertog Jan schreef:...........

Groeten Eline-fasteddie.
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat