gister en vandaag flink aan het werk geweest aan NiX 2.5, het beestje heeft nu dus ook een naam.
1e ideetje voor een "afwijkende"uitlaat. voordeel van een offroad, bodemspeling zat
zootje overbodig plastc eraf.....
Het dubbele koplampframe van de FZR100 past BIJNA 1:1 op de bevestiging van het ori frame

enkel 1 beugeltje 4mm uitbuigen, Yamaha heeft dat echter wel zo stevig gemaakt dat daar ff roodgloeiend stoken aan te pas komt.
origineel:

FZR:

Beide 53mm hart-hart
ff verbreden

Wat beugeltjes zodat de cockpit weer past.
Van Bikermouse een zut alu plaat van 2 mm overgenomen, 1e project was een nieuw "kuipje"
2e een carterbescherming, het blijft toch een beetje een off-road hé
ik had (al 3 jaar) 3 aluminium "bier"flesjes liggen, zo van: dat komt OOIT nog van pas, nu #1 dus
Voorspatbord in wording
Zijpoot ook maar wat aangepast. Ten 1e vond ik 'm veeeeeeel te scheef staan, mede oorzaak is de flink verbeterde vering, waardoor NiX onbelast al veel hoger op z'n poten blijft en ten 2e meteen maar "treffen/grasveld-bestendig" gemaakt
O, en /d week ook een kettingsmeerder (loobman) gemonteerd. Nu een heerlijk vette ketting (en achterwiel, achterbrug)
