paniek in guzzi land
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
paniek in guzzi land
maatje belde mij zuigers ,bigends en lagers uit zijn blok gelopen . kut dus .
nu zoekt ie een andere guzzi , moet wel minstens een 1000-er zijn en rond de twee ruggen kosten . weet er hier iemand iets?
nu zoekt ie een andere guzzi , moet wel minstens een 1000-er zijn en rond de twee ruggen kosten . weet er hier iemand iets?
camperproleet
-
- Bezoek Rat
hebben er eentje in eindhoven gevonden , geloof ik . weet nog niet hoe het afgelopen is, maar heb heb op het hart gebonden dat én om deze tijd in het seizoen, én met resesie hij wel een erg sterke positie had om flink onder de vraagprijs te bieden , zo van : ik kom dat ding maandag ophalen en leg cash op je toonbank , zóveel cash .
hij wil het liefst hele fiets, heeft ie gelijk cardan en bak op reserve liggen . worden wel veel 850 aangeboden , maar da's niet echt geweldig met die grote bak er naast van hem .
en tijd? mwah, is zijn enige fiets , kindje uit liefde geboren , dus tijd zat is geen optie, mot zo snel mogelijk, dus snapum wel
hij wil het liefst hele fiets, heeft ie gelijk cardan en bak op reserve liggen . worden wel veel 850 aangeboden , maar da's niet echt geweldig met die grote bak er naast van hem .
en tijd? mwah, is zijn enige fiets , kindje uit liefde geboren , dus tijd zat is geen optie, mot zo snel mogelijk, dus snapum wel

camperproleet
-
- Bezoek Rat