Dilema
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dilema
Volgens een regeringsstudie werd nu een van de oudste raadsels van de mensheid opgelost; Namelijk hoehet pluisje in de navel komt.
Dr. Steinhauser, een hooggeplaatste wetenschappelijk onderzoeken van de regering, heeft een soort van lichaamshaar ondtdekt dat losse stoffen vezels opvangt en ze in de navel trekt. Zijn waarnemingen toonden aan dat er eerst kleine wollige stukjes in het haar werden gevormd en dat de haarschubben zich als weerhaken gedragen. De haren groeien in concentrische cirkels die ze naar binnen trekken. Dr. Steinhauser die onder andere ook de erosie van zijn trouwring onderzocht, zei:"Het geheim van het navelpluisje houdt meer mensen bezig dan je op het eerste gezicht zou denken.
Dr. Steinhauser, een hooggeplaatste wetenschappelijk onderzoeken van de regering, heeft een soort van lichaamshaar ondtdekt dat losse stoffen vezels opvangt en ze in de navel trekt. Zijn waarnemingen toonden aan dat er eerst kleine wollige stukjes in het haar werden gevormd en dat de haarschubben zich als weerhaken gedragen. De haren groeien in concentrische cirkels die ze naar binnen trekken. Dr. Steinhauser die onder andere ook de erosie van zijn trouwring onderzocht, zei:"Het geheim van het navelpluisje houdt meer mensen bezig dan je op het eerste gezicht zou denken.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
Re: Dilema
en 1 van hen was ikrADt schreef:Het geheim van het navelpluisje houdt meer mensen bezig dan je op het eerste gezicht zou denken.

groeten uit mooi Dedemsvaart....
nou zou ik graag willen weten waarom er bij mij 'sochtends altijd het dekbed in mijn navel vast zit
ik heb zo gevoel dat het alleen bij bepaalde dromen is maar dat weet ik dus niet zeker
ik heb zo gevoel dat het alleen bij bepaalde dromen is maar dat weet ik dus niet zeker

Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.