nachtmerrie schreef:..........knip
Mag ik ook juichen van enthousiasme.
Zwart / Geel frame![]()
oh ja.....
ga je dat nu toch doen?????????

Moderators: Goos, Woody, Teevee
ok, heb intussen 3 rolletjes weten veilig te stellen . ik hou het in de gaten voor wat betrefd de rest .kaiman schreef:misschien ook wa voor een niet nader benoemde vaage kennis van mij twee rolletjes over?der obergefreiter schreef:ok, rolletje zit 2,5 meter op , is 2cm breed en kost per rol 2,55 E . ze hebben het niet altijd maar als je ff gilt hoeveel jeer wilt hebben , haal ik ze wel voor DHR .Captain Krimson schreef: hee ja, dat spul zoek ik ook al lange tijd!
Krimmy
Tja, nog effe moed verzamelen.fasteddie schreef:jaaaaa, ze gaat een Vitesse-fiets maken, hahahafasteddie schreef:oh ja.....nachtmerrie schreef:..........knip
Mag ik ook juichen van enthousiasme.
Zwart / Geel frame![]()
ga je dat nu toch doen?????????![]()
![]()
nachtmerrie schreef:Tja, nog effe moed verzamelen.fasteddie schreef:jaaaaa, ze gaat een Vitesse-fiets maken, hahahafasteddie schreef: oh ja.....
ga je dat nu toch doen?????????![]()
![]()
Den Ober kwam als 1e met da idee maar toen moest ik er nog niets van weten.
Van Vitesse trouwens ook nie. Ik hou nie van ´achter een bal aan rennen´
Mijne moto ga wel snel maar mijn naam is niet ´FastMerrie´ dus die geel /zwarte tape zal het verschil nie makenRedpigeon schreef:Vitesse is frans voor snelheidfasteddie schreef:Van Vitesse trouwens ook nie. Ik hou nie van ´achter een bal aan rennen´nachtmerrie schreef:
jaaaaa, ze gaat een Vitesse-fiets maken, hahaha
Dan wordt het hoog tied dat oe met Fast_eddie een keer goat toerennachtmerrie schreef:Mijne moto ga wel snel maar mijn naam is niet ´FastMerrie´ dus die geel /zwarte tape zal het verschil nie makenRedpigeon schreef:Vitesse is frans voor snelheidfasteddie schreef: Van Vitesse trouwens ook nie. Ik hou nie van ´achter een bal aan rennen´
maar da kan wel fastmerrie worrennachtmerrie schreef:Mijne moto ga wel snel maar mijn naam is niet ´FastMerrie´ dus die geel /zwarte tape zal het verschil nie makenRedpigeon schreef:Vitesse is frans voor snelheidfasteddie schreef: Van Vitesse trouwens ook nie. Ik hou nie van ´achter een bal aan rennen´