We zijn er weer
Moderators: Goos, Woody, Teevee
We zijn er weer
Wilde ff laten weten dat na een bare tocht, we eindelijk in haastrecht zijn.
Het was zeer gezellig en het varken was perfect.
Namens de Free Rat riders bedankt!!!!!
gr thor
Het was zeer gezellig en het varken was perfect.
Namens de Free Rat riders bedankt!!!!!
gr thor
if it does not fit,USE a hammer
- She-Devil
- Bezoek Rat
- Berichten: 31
- Lid geworden op: vr jul 03, 2009 9:52 am
- Locatie: Haastrecht (ZH)
- Contacteer:
Zoals Thor al schreef:
We zijn thuis, twas ondanks dat t van pomp naar pomp was
aardig bikkelen onderweg
aantal doodsangsten
maar allemaal heelhuids thuis EN inmiddels ook weer Warm
Thanks voor alle gezelligheid!






Thanks voor alle gezelligheid!
*Never ride faster, than your Guardian angel can fly! *Beautify the world get a tattoo 
www.free-rat-riders.nl

www.free-rat-riders.nl
- She-Devil
- Bezoek Rat
- Berichten: 31
- Lid geworden op: vr jul 03, 2009 9:52 am
- Locatie: Haastrecht (ZH)
- Contacteer:
Gelukkig maar dat het is meegevallen!!!!redman schreef:Ik ben ook weer thuis,na één keer op mijn bek te zijn gegaan.
Maar schade was rijdbaar en repareerbaar.
Gr Redman
*Never ride faster, than your Guardian angel can fly! *Beautify the world get a tattoo 
www.free-rat-riders.nl

www.free-rat-riders.nl
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
- beinhart
- Bezoek Rat
- Berichten: 722
- Lid geworden op: do apr 10, 2008 7:24 am
- Locatie: hoogerheide-city
- Contacteer:
ben vanmiddag ook weer thuisgekomen en na een lekkere bak thee het zijspan leeggeladen... nee roy er meteen al uit gehaald hoor!
onderweg ook een keer gestopt voor zo'n lekker warm tankstation. wij hebben het reuze naar onze zin gehad roy en ikke..
onderweg ook een keer gestopt voor zo'n lekker warm tankstation. wij hebben het reuze naar onze zin gehad roy en ikke..
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
- She-Devil
- Bezoek Rat
- Berichten: 31
- Lid geworden op: vr jul 03, 2009 9:52 am
- Locatie: Haastrecht (ZH)
- Contacteer:
1e foto's online:
http://www.free-rat-riders.nl/forum/vie ... =38&t=1324
Fijne, warme avond nog allemaal x

http://www.free-rat-riders.nl/forum/vie ... =38&t=1324
Fijne, warme avond nog allemaal x
*Never ride faster, than your Guardian angel can fly! *Beautify the world get a tattoo 
www.free-rat-riders.nl

www.free-rat-riders.nl
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3368
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
Ja was wel enigszins fris gister
... maar we hebben het weer goed doorstaan en nu kunnen we er weer om lachen..ja toch????
en dit draagt weer bij tot een avontuurlijk gevoel..en natuurlijk weer een fantastisch treffen
Vanmorgen trouwens weer met span naar het werk en het leek toch een stuk kouder (-5 graden ).
En Gerrit gelukkig heb je het er goed vanaf gebracht..
MZllss,Rob.




Vanmorgen trouwens weer met span naar het werk en het leek toch een stuk kouder (-5 graden ).
En Gerrit gelukkig heb je het er goed vanaf gebracht..
MZllss,Rob.
Fuel is what I burn!
Het was hier fantastisch
Ondanks en mischien mede dankzij het weer was het dit treffen zeer bijzonder. De clubleden die dit wederom door hun inzet en toewijding voor elkaar hebben gekregen, hierbij nogmaals mijn complimenten.
Deze keer wegens omstandigheden van Woody met de auto gekomen, vandaar dat de terugreis zonder verdere problemen is verlopen.
Nog even langs Ridderkerk geweest om een stel voorvorkpoten te kopen voor mijn GS-RAT-BOBBER die in de maak is en wat wij bij de verkoper tegenkwamen overtrof onze verbazing, hij had de een perfect exemplaar staan van de HONDA 750 streep niks ofwel een Honda CB 750 uit de eerste handmatige geproduceerde proefserie met een in het zandgegoten alu blok en meer bijzondere details die je alleen terug vindt op de aller eerste exemplaren.
Daarnaast stond nog een kawa 900 pilot ( ook 1 van de eerste serie) en een Suzuki GS 750 eveneens uit de eerste serie ( enkele schijf ) en als klap op de vuurpijl nog een paar hele bijzondere motoren uit de race-periode van Laverda, heel bijzonder.
Dus naast een zeer gezellig samen zijn, hebben wij het weekend onverwacht kunnen afsluiten met het aanschouwen van een aantal motorfietsen die wel heel bijzonder zijn, nog bijna unieker dus als onze RAT-bikes.
Tot het volgende treffen.
Suzuki
Deze keer wegens omstandigheden van Woody met de auto gekomen, vandaar dat de terugreis zonder verdere problemen is verlopen.
Nog even langs Ridderkerk geweest om een stel voorvorkpoten te kopen voor mijn GS-RAT-BOBBER die in de maak is en wat wij bij de verkoper tegenkwamen overtrof onze verbazing, hij had de een perfect exemplaar staan van de HONDA 750 streep niks ofwel een Honda CB 750 uit de eerste handmatige geproduceerde proefserie met een in het zandgegoten alu blok en meer bijzondere details die je alleen terug vindt op de aller eerste exemplaren.
Daarnaast stond nog een kawa 900 pilot ( ook 1 van de eerste serie) en een Suzuki GS 750 eveneens uit de eerste serie ( enkele schijf ) en als klap op de vuurpijl nog een paar hele bijzondere motoren uit de race-periode van Laverda, heel bijzonder.
Dus naast een zeer gezellig samen zijn, hebben wij het weekend onverwacht kunnen afsluiten met het aanschouwen van een aantal motorfietsen die wel heel bijzonder zijn, nog bijna unieker dus als onze RAT-bikes.
Tot het volgende treffen.
Suzuki
Schade is:uitlaat geschaafd en wat krom,stuur verschoven of krom.(moet ik nog ff beter checken) koppelingshendel zo krom dat ik kramp in mijn hand kreeg van het koppelen,Wat breukjes in het polyester van de beenschilden.
Blauwe plekken op heup en voet(die zat ff klem onder de motor maar met wat wrikwerk en krachttermen toch losgekregen)En wat stijf hier en daar
En de hele voorvork zat tijdens de verdere rit steeds meer vol ijs waardoor hij steeds vreemder stuurde door steeds meer onafgeveerd gewicht.Hoe dat kon
Door de gladde ondergrond geen schaafplekken op jas,broek en helm wat weer een voordeeltje is.
Wel 3,5 uur over de terugreis gedaan via Duitsland mar verder geen ongelukken meer.
Gr Redman
Blauwe plekken op heup en voet(die zat ff klem onder de motor maar met wat wrikwerk en krachttermen toch losgekregen)En wat stijf hier en daar

En de hele voorvork zat tijdens de verdere rit steeds meer vol ijs waardoor hij steeds vreemder stuurde door steeds meer onafgeveerd gewicht.Hoe dat kon

Door de gladde ondergrond geen schaafplekken op jas,broek en helm wat weer een voordeeltje is.
Wel 3,5 uur over de terugreis gedaan via Duitsland mar verder geen ongelukken meer.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......