Uitlaat aansluiten.
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Heb je 't spul wel goed laten drogen?
Normaal gesproken blijft 't echt wel zitten hoor.
Roest en vettigheid goed verwijderen.
De gaten dan dichten met GunGum (eventueel een stukje fijn gaas om de uitlaat wikkelen om grote gaten te overspannen), waarbij je de randen goed nat maakt.
Nadat de Gungum is aangebracht omwikkel je de zaak flink met glazvezelband om het spul op z'n plek te houden.
Zorgvuldig laten drogen (24 uur) en dan de uitlaat langzaam warm laten worden.
Als het goed is blijft het zo jaren zitten.
Normaal gesproken blijft 't echt wel zitten hoor.
Roest en vettigheid goed verwijderen.
De gaten dan dichten met GunGum (eventueel een stukje fijn gaas om de uitlaat wikkelen om grote gaten te overspannen), waarbij je de randen goed nat maakt.
Nadat de Gungum is aangebracht omwikkel je de zaak flink met glazvezelband om het spul op z'n plek te houden.
Zorgvuldig laten drogen (24 uur) en dan de uitlaat langzaam warm laten worden.
Als het goed is blijft het zo jaren zitten.
Olive is the New Black
- CruiseControl
- Bezoek Rat
- Berichten: 28
- Lid geworden op: za aug 16, 2008 8:06 pm
- Locatie: Brabant, Belgie
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
Ik kan je nu al garanderen dat dit er ook weer binnen de kortste keren af ligt. Ook al is het maar een 500cc (ongeveer), hij heeft veel te zware drukpulsen voor dit spul. En zeker bij de cilinderkop kun je dit gewoon niet goed vast krijgen.
al was het nou ergens midden op een pijp geef ik je een kans icm glastape, maar bij de kop, NO WAY.
al was het nou ergens midden op een pijp geef ik je een kans icm glastape, maar bij de kop, NO WAY.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- CruiseControl
- Bezoek Rat
- Berichten: 28
- Lid geworden op: za aug 16, 2008 8:06 pm
- Locatie: Brabant, Belgie
Projectje van lange adem..
Afgelopen weekend eerst nog maar eens een poging ondernomen aan de voorste cilinder. Gisteren zat dat er nog steeds goed omheen dus maar eens een en ander beginnen uit de weg halen om aan de achterste aan te kunnen. Ging niet zo vlot als gehoopt dus vandaag merkte ik dat 't vanachter niet zo goed dicht is als vooraan. Toch al een heel verschil merkbaar (hoorbaar) dus als ik weer eens teveel tijd heb krijgt die plek een herbehandeling.
Update volgt vast ooit wel weer eens.
Afgelopen weekend eerst nog maar eens een poging ondernomen aan de voorste cilinder. Gisteren zat dat er nog steeds goed omheen dus maar eens een en ander beginnen uit de weg halen om aan de achterste aan te kunnen. Ging niet zo vlot als gehoopt dus vandaag merkte ik dat 't vanachter niet zo goed dicht is als vooraan. Toch al een heel verschil merkbaar (hoorbaar) dus als ik weer eens teveel tijd heb krijgt die plek een herbehandeling.
Update volgt vast ooit wel weer eens.
- CruiseControl
- Bezoek Rat
- Berichten: 28
- Lid geworden op: za aug 16, 2008 8:06 pm
- Locatie: Brabant, Belgie
En hiermee is dus bewezen, dat Magna (sorry Chris
) gelijk heeft gehad.
Dan toch maar eens kijken bij een sloperij voor een andere uitlaat?

Dan toch maar eens kijken bij een sloperij voor een andere uitlaat?
Laatst gewijzigd door Dyrck op za apr 17, 2010 3:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Olive is the New Black