Schermpje,...
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Schermpje,...
Ik heb thuis nog de ruit van de kuip van een HD Electra liggen. Het is alleen het doorzichtige deel dat inmiddels vergeeld is. Het ziet er al rattig uit.
Onderaan zit een metalen rand.
Je zou het maar net kunnen gebruiken als ruit voor je zijspanbak. Twee beugeltjes eraan, en je bent klaar.
Laat het even weten als je het kan gebruiken.
Je zou het maar net kunnen gebruiken als ruit voor je zijspanbak. Twee beugeltjes eraan, en je bent klaar.
Radt, Ratter, Ratst.
Re: Schermpje,...
Zal ie ook op de venture mogen mijne tourschijf is aan het barsten en als ik ze nog lager zet is het nutteloos.rADt schreef:Ik heb thuis nog de ruit van de kuip van een HD Electra liggen. Het is alleen het doorzichtige deel dat inmiddels vergeeld is. Het ziet er al rattig uit.
Re: Schermpje,...
zal ie op de venture mogen?rADt schreef:Ik heb thuis nog de ruit van de kuip van een HD Electra liggen. Het is alleen het doorzichtige deel dat inmiddels vergeeld is. Het ziet er al rattig uit.
mijne is gebarsten en nog lager zetten is nutteloos.
-
- Bezoek Rat
Tuurlijk past altijd,rADt schreef:Zou die eigenlijk op mijn GSX1200 passen.Redpigeon schreef:In de kliko er mee,
heb hier ook nog zo'n racekuip uit de seventies
gratis af te halen
(en het kleine schermpje gaat al naar kai.)
en anders doe ik je er nog wel een paar gebruikte slijpschijfjes bij,
om hem pas te maken

vind jouw onderschrift wel leukpepe schreef:Hahaha. Ik vind jou zo grappig joh....elvis schreef:pleur gewoon weg man
ik zie niet zo gauw iemand die hem wil hebben
ongeluk

Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Ach Stich...van alle mensen die ik ken is er precies 1 die altijd blijft zeiken... Moet ik het nou daar voor uit gaan leggen? Echt geen zin meer in. Maar goed...Dat ik bij COBB zit heeft NIETS te maken met het feit dat ik mijn benen ben verloren. Dat was geen ongeluk maar kwam (uiteindelijk) door een ziekte. Maar dat kun je hem ook niet aan zijn verstand brengen. Geeft ook niet. Maar wordt die kutopmerkingen een beetje zat.
O ja....is er nou nog een schermpje in de aanbieding?
O ja....is er nou nog een schermpje in de aanbieding?