Zijspanhaters hebben we volgens mij ook niet.
Niet iedereen is een liefhebber van driewielers, kan ik beter zeggen.

Moderators: Goos, Woody, Teevee
niet gehinderd door enige kennis van zaken .......................de vlieger schreef:OMG![]()
ik rij al jaaaaren zonder grote problemen.... hoe doede da toch!!!!
WTF?der obergefreiter schreef:motor hangt nu aan kabel tussen 2 muren terwijl ie op 3 blokjes hout staat . kijken hoelang dát goed gaat . (ik ga er iig niet onderliggen)
moet hele voorvork en balhoofd eruit halen voor ................ ja , precies, mijn geliefde hulpframe . grmblllllll
nope , maar omdat blok ook gelijk frame is hebben ze om het hele ding heen een hulpframpje gebreeën dat bevestigd is aan balhoofd,motorophangpunt voor ,boutgaten van schetsplaat voor voetsteunen en gaten waar normaal de middenbok op vast zit . en dan met overal 2mm ruimte tussen . moet geweldigge pas en meet party zijn geweest .Teevee schreef:WTF?der obergefreiter schreef:motor hangt nu aan kabel tussen 2 muren terwijl ie op 3 blokjes hout staat . kijken hoelang dát goed gaat . (ik ga er iig niet onderliggen)
moet hele voorvork en balhoofd eruit halen voor ................ ja , precies, mijn geliefde hulpframe . grmblllllll![]()
Dat begint toch als een hele rare constructie te klinken. Hebben ze die motor gebouwd OP BASIS VAN het hulpframe?
Misschien meteen wat aanpassingen doorvoeren om dit voor de toekomst op te lossen?