Zo, dat lucht op.
Vanmorgen op weg naar mijn werk. Zonnetje, lekker op de motor, muziekje aan (ja ik heb een radio op de motor), niks aan de hand.

Op een gegeven moment ontstaat voor mij een file. De snelheid zakt terug tot pakweg 30 km/uur. Ik wil gaan invoegen tussen de rijen auto's en word zelf al ingehaald door een andere motor. Ik kijk in mijn spiegel en rem nog een beetje af. Ik zie nog een motor aankomen en ik kijk even wat hij doet. Gaat hij me voorbij of laat hij me eerst invoegen? Hij rijdt door. Okee, dan wacht ik even tot hij voorbij is.
Ik kijk weer voor me. Hee, nou staat iedereen ineens stil....
...en toen kwam ik één hele centimeter te kort. Met twee geblokkerde wielen ben ik nét tegen zijn bumper geschoven en was ik mijn evenwicht zo ver kwijt dat ik de motor maar even heb neergelegd.
Schade: auto, één kras, motor, hoekje van de kuip (eigenlijk een blokje plamuur) afgebroken, ikzelf, blauwe plek op mijn scheen (niet zo netjes afgestapt).
Formuliertjes ingevuld, bla bla, automobilist vond het vooral belangrijk of ik ergens last van had, allemaal prima....
maar 385 piek om een BUMPER te spuiten