goldwing te koop
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
goldwing te koop
mijn goldwing gaat weg, hij had al op marktplaats gestaan.. maar werd elke keer verwijderd. nu op speurders;
http://www.speurders.nl/overzicht/goldw ... 21922.html
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
Re: goldwing te koop
Moet je maar netjes betalen joh!beinhart schreef: hij had al op marktplaats gestaan.. maar werd elke keer verwijderd.

Stop making sense
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
nee want hij rijd niet, dan is het een onderdelenfiets, zo heb ik al 2x eerder een auto en motor verkocht en deden ze niet moeilijkvoodoo schreef:Moet je maar netjes betalen joh!beinhart schreef: hij had al op marktplaats gestaan.. maar werd elke keer verwijderd.

[quote="beinhart"][quote="voodoo"][quote="beinhart"] hij had al op marktplaats gestaan.. maar werd elke keer verwijderd. [/quote]
Moet je maar netjes betalen joh! :wink:[/quote]
nee want hij rijd niet, dan is het een onderdelenfiets, zo heb ik al 2x eerder een auto en motor verkocht en deden ze niet moeilijk :? nu wel... ach mond op mond reclame is het beste; vertel het allemaal maar door! :wink:[/quote]
heb je de onderdelenfiets nog???
Moet je maar netjes betalen joh! :wink:[/quote]
nee want hij rijd niet, dan is het een onderdelenfiets, zo heb ik al 2x eerder een auto en motor verkocht en deden ze niet moeilijk :? nu wel... ach mond op mond reclame is het beste; vertel het allemaal maar door! :wink:[/quote]
heb je de onderdelenfiets nog???
Nou, op de Speurders website is-tie eveneens verdwenen...beinhart schreef:mijn goldwing gaat weg, hij had al op marktplaats gestaan.. maar werd elke keer verwijderd. nu op speurders;
Hebben die gasten soms iets tegen jouw?speurders schreef: Terug naar resultaten
De door u opgevraagde advertentie is niet beschikbaar.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ja maar ik ga binnekort een nieuwe accu halen en dan gaat de vriendin erop rijden als ze geslaagd is...BIG-D schreef: heb je de onderdelenfiets nog???
welnee, regels zijn op marktplaats strenger geworden en op speurders word ie na zoveel tijd automatisch verwijderd, als ik hem niet opniet blijf activeren ( wat dus niet meet nodig is want hij is niet meer te koop)Woody schreef: Hebben die gasten soms iets tegen jouw?
VERKOOP je de fiets nog? of is 750 euro te weinig?