Maar toch ook wel jammer dat die niet-glanzende matzwarte/groene/...bike een tijdlang niet kan genieten van die oververhitte billen die ook al vreemde doch herkenbare kleuren, geuren en andersoortige substanties produceren. Gepaard gaande met een diep gerommel in het vooronder die doet vermoeden dat een tsunami lijkt huis te houden.. Vaak ook wel waar gezien de snelheid waarmee je van punt A naar B wil..(én kan). De Die-Hards onder ons trekken zich daar uiteraard niets van aan.. en ongehinderd door het vrijkomen van allerlei bodyfluids vervolgen zij hun glibberige pad.
Het kan ook iets anders.. vandaar dit topic.
Ben bezig met orthomoleculaire geneeskunde/advizeurschap en de effekten/resultaten liegen er niet om..
Geen abracadabra of konijnenvoer en ja.. de McAttackburger mag ook nog steeds..lol Net als bier enzoo.
Merk dat veel mensen met 'iets' rondlopen waar ze niet echt vanaf lijken te komen en knap hinderlijk is/kan worden.
Pillen erin is dan misschien het makkelijkst maar zeker niet altijd de beste aanpak. Zeker niet als je graag wat langer wilt doorrijden enzo zonder een apotheek bij je te hebben.
Als je nou denkt van "jamaar..ik eet gezond enzo dus..enz." moet ik je toch teleurstellen. Zelfs het alomgeprezen voedingscentrum slaat de plank goed (bewezen!) mis.
Enniweej.. doel voor mij is het voorkomen ipv 'genezen'. Niet alleen voor jou/jullie..maar ook voor partners/gezinsleden.
Je bent niet de enige die er onder te lijden heeft. Verzorging 'kost' ook het nodige..
Merk het wel.. anders gewoon dit topicje deleten..