Spullen of motoren te koop / te geef / gezocht
Moderators: Goos, Woody, Teevee
ken je die er niet gewoon onder bouwen
blok is voor niks en veel elektronica zal er ook wel niet opzitten.
ik volg zoeen gozer op youtube uit engeland heet, ratbikenotts
die bouwt een ander blok onder zijn bike, maja, die gozer doet het ook gewoon, gewoon niet TE veel denken maar gewoon doen.
http://www.youtube.com/user/RatBikerNotts/videos
maja ach, misschien vind je de 4 cilinder wel lekkerder rijden dan 2

blok is voor niks en veel elektronica zal er ook wel niet opzitten.
ik volg zoeen gozer op youtube uit engeland heet, ratbikenotts
die bouwt een ander blok onder zijn bike, maja, die gozer doet het ook gewoon, gewoon niet TE veel denken maar gewoon doen.
http://www.youtube.com/user/RatBikerNotts/videos

Gezien het olieverbruik van Muis wil ik tzt het blok toch wel een keer vervangen. als er iemand nog een CB350F of 400F blok "over" heeft, hoor ik het graag.
misschien is dit wat
http://link.marktplaats.nl/521699356
gr redman
misschien is dit wat
http://link.marktplaats.nl/521699356
gr redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
Dat is Nate van de ratbikezone! Goeie gast, ben bij 'm thuis geweest in Nottingham, zelden zo'n bende mogen aanschouwen!jboy schreef:ik volg zoeen gozer op youtube uit engeland heet, ratbikenotts
Die is inderdaad wel makkelijk met het ombouwen van z'n brommers. Blijkbaar mag je in de UK (ondanks MOT) zomaar in je frame zagen om een ander blok in te bouwen.
Stop making sense
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
lolbroek. enig idee wat een setje kost? €200 + kosten voor opboren naar 1e overmaat, omdat je het met alleen nieuwe veren niet meer red. Daarvoor kan ik nog heeeeeeeeeeeeeeeel wat action-olie verstokenjboy schreef:anders ken je ook nog je zuigerveren vervangen, is ook nog een leuk klusje

Dat word pas de oplossing als ik niet voor weinig aan een ander blok kan komen. Het is en blijft een rat die maar weinig gebruikt zal worden, dus waar ik liefst geen kapitalen in ga steken.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Hier in Nederland mag je wettelijk niet zo maar een 4-cylinderblok in een frame hangen waar op het kentekenbewijs vermeld staat dat het een 2-cylinderblok heeft.jboy schreef:ken je die er niet gewoon onder bouwen![]()
Je mag al best wat uitwisselen qua blokjes. Alleen het kentekenbewijs is leidend. Dus het aantal cylinders, en de cylinderinhoud.
Mocht je dit toch willen doen, dan adviseer ik om een goede rechtsbijstandverzekering af te sluiten i.v.m. een eventuele aanrijding:)
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Ik weet het, ik heb er al diversen wat gevraagd, maar de blokken zijn of kapot, of ze doen ze (begrijpelijk) niet weg.2strokerob schreef:Chris er zijn op Motor-Forum zat gasten bezig met die kleine 4 cil's..er zal vast een blokkie te koop zijn...zal ook nog eens in de kennissenkring vragen..
MZllllss,Rob.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
als je je zuigers meet en je cilinders kun je kijken wat de speling is, mocht ie te groot zijn tja dan moet je ze wel opboren.magna schreef:lolbroek. enig idee wat een setje kost? €200 + kosten voor opboren naar 1e overmaat, omdat je het met alleen nieuwe veren niet meer red. Daarvoor kan ik nog heeeeeeeeeeeeeeeel wat action-olie verstokenjboy schreef:anders ken je ook nog je zuigerveren vervangen, is ook nog een leuk klusje
Dat word pas de oplossing als ik niet voor weinig aan een ander blok kan komen. Het is en blijft een rat die maar weinig gebruikt zal worden, dus waar ik liefst geen kapitalen in ga steken.
mijn xs 400 rookte als een gek, toen motorblok uit elkaar gehaalt, gemeten, speling was iets buiten de tolerantie maar was te doen, nieuwe zuigerveren/schraapveren gemonteerd, cilinder zelf gehoned, voor het inslijten van de veren en voila, verbruikte geen olie meer en compressie was helemaal top, is wel een beetje cheapo revisie, maar het werkt wel