Woensdag om ongeveer 16.30 weg gereden vanuit het pittoresque Den Haag en via de snelweg naar camping Polleur (in Polleur, vlakbij Verviers gereden. Om 8 uur daar het tentje neder gezet en gauw even wat gaan eten. Aan de bar gezeten met 4 motorrijders uit Noordholland, en deze keer eens een keer geen ouwe knarren, maar jongens van een jaar of 20!
In de ardennen wil het in mei snachts nog wel eens koud worden, ook de tent kraakte een beetje van het ijs dat er op lag.
De volgende dag bijtijds op om naar het Zwarte Woud door te rijden. Lekker binnendoor getokkeld op dit soort prachtige wegen.
En ik heb natuurlijk een naam hoog te houden als het gaat om "satnav-skills"

Dus uiteraard weer mooie bospaadjes gevonden!
Op de foto niet te zien, maar dit pad had denk ik een helling van een procent of 25! Dan kom je met je zware allroad met versleten banden niet boven.
Zo een paar uur heerlijk in het bos gespeeld (en hopeloos verdwaald ook) en om een uur of 6 savonds het tentje aan de Titisee neer gezet. Heerlijk savonds met een glaasje bourbon voor de tent gezeten.
Ook handig aan zo'n allroad; dient tevens als sta-tafel.
Volgende dag naar Keulen gereden. Groot deel langs de rijn. Verder geen foto's gemaakt die dag
Zaterdag doorgereden naar Marrum (Friesland) naar het "oostbloktreffen". Uiteraard weer lekker zitten klooien met brander en voer voor de tent.
Uitzicht op een veld vol lelijke oostblokmotoren (en een verdwaalde honda).
En één van mijn favoriten op het treffen; een doorleefde MZ ets250
Lekker paar daagjes gestuurd. Volgend jaar toch weer liever naar de UK denk ik. En dan banden met verse noppen!