Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Je nog de mogelijkheid om van dat ding af te zien...of wordt je dan gechanteerd?voodoo schreef:Denk dat ik binnenkort weer een MZ heb!
maar niet tegen mrs. voodoo zeggen!
Maar ik zal het niet tegen Ms Voodoo zeggen. En bouw even een extra muurtje in de garage om 'm dan goed te verbergen, mocht de ketting te lang zijn en 'she' te garage in komt lopen terwijl jij probeert om wat geld te verdienen elders.

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Rataplan Rat
Maak ik het postvakje open... vier blauwe enveloppen...
Met vier keer dezelfde brief van de Belastingdienst, dat mijn motor onder de overgangsregeling valt voor het kwarttarief wegenbelasting.
Ik krijg dus nog vier acceptgiro's...
Begint 'she' meteen dat er nu echt wat weg moeten of geschorst...
Fijne gast die Frans Weekers. Kannie niet effe oprotten naar één of ander eiland?

Met vier keer dezelfde brief van de Belastingdienst, dat mijn motor onder de overgangsregeling valt voor het kwarttarief wegenbelasting.
Ik krijg dus nog vier acceptgiro's...
Begint 'she' meteen dat er nu echt wat weg moeten of geschorst...

Fijne gast die Frans Weekers. Kannie niet effe oprotten naar één of ander eiland?

Nee dat is veel te beschaafd. Ik dacht meer aan een verlaten booreiland. Of Rottumeroog. Onbewoond, zonder enige voorziening.voodoo schreef:Texel?Woody schreef:Fijne gast die Frans Weekers. Kannie niet effe oprotten naar één of ander eiland?![]()
Kwarttarief houdt in € 28,00 per motor. Maar als ik met de CX het hele jaar door wil rijden moet ik ineens € 112,= betalen. € 84,00 extra voor dec, jan en feb!
Diefstal, dat is het!

Ik heb geen enkel probleem met betalen voor het gebruik van de wegen.voodoo schreef:Hoezo diefstal? Je maakt toch ook gebruik van de wegen, en ik betaal voor mijn hummer minstens zoveel wegenbelasting als jij voor je acht motoren!
Maar met drie motoren in bezit maak ik nog altijd maar 1x gebruik van die wegen en niet 3 keer.
Wat op zich helemaal los staat van de oldtimer regeling. Dit vind ik ook van de motorrijtuigenbelasting op meerdere nieuwe voertuigen. Ik wil best voor mijn oldtimer betalen, ik wil geen 3 keer betalen. En dat wat tot zover met oldtimers mooi opgelost.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter