Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Iedereen weet toch dat oranje een snellere kleur is dan zwart! En met een MZ kun je elk beetje snelheid gebruiken. En zoals de liefhebbers van oostblok motoren weten: "Speed limits aren't a restriction, they are an achievement!"
Maar ergens in januari heb ik wel een weekendje tijd voor een goed gesprek.
Oh ja, matzwart is voor harley, ducati, audi en porsche. Wil ik niets mee te maken hebben!
Maar ergens in januari heb ik wel een weekendje tijd voor een goed gesprek.
Oh ja, matzwart is voor harley, ducati, audi en porsche. Wil ik niets mee te maken hebben!
Stop making sense
Had hem dan meteen rood geverfd. Nu blijf je met dat knagende gevoel zitten dat hij misschien nog sneller had kunnen zijn.voodoo schreef:Iedereen weet toch dat oranje een snellere kleur is dan zwart! En met een MZ kun je elk beetje snelheid gebruiken.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Dan neem ik wel een fles oranjebitter mee voor bij het kampvuur. 
Even wat anders, onderstaand de reactie van een uitzendbureau op mijn sollicitatie:

Even wat anders, onderstaand de reactie van een uitzendbureau op mijn sollicitatie:
Huh? 20 Jaar ervaring is 'onvoldoende'?ssijbrandi@creyfs.nl schreef: 19-12-2013 15:50:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw reactie op de vacature van Parttime debiteurenmedewerker.
Helaas heeft u onvoldoende werkervaring om aan de wensen van onze opdrachtgever te voldoen. Wij hebben daarnaast gekeken in ons huidige vacatureaanbod, maar Creyf`s Uitzendbureau heeft momenteel geen andere vacatures die aansluiten op uw CV.
Wij wensen u veel succes met het vinden van een baan.
Met vriendelijke groet,
Creyf`s AMSTERDAM
Sophie Sijbrandi
020 5110633

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Dacht ut niet. Want a) de online ratbike gemeenschap is erg klein in NL en b) er zijn minder vrouwen dan mannen die motorrijden en c) nog minder vrouwen dan mannen die op een ratbike rijden.
Maar goed, aangezien juist die hele combinatie bij mij voorkomt zou het zomaar kunnen zijn dat ze nou net die ene is die wel...
Maar dan had ze mij wel uitgenodigd voor een gesprek, al was het alleen al om haar nieuwsgierigheid te bevredigen.
Aangezien ze dat niet heeft gedaan...
Maar goed, aangezien juist die hele combinatie bij mij voorkomt zou het zomaar kunnen zijn dat ze nou net die ene is die wel...
Maar dan had ze mij wel uitgenodigd voor een gesprek, al was het alleen al om haar nieuwsgierigheid te bevredigen.
Aangezien ze dat niet heeft gedaan...

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!