Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Werken, werken en werken, moto's staan hier al twee maand bijna stil heb er even geen zin in. Profiteur moet het maar even alleen reden op de baan met gevolg van onze barbiepop.
Heb vorige week nog een nieuw naaimachine bijgekocht om in de winter periode mijn tijd mee te vullen, werken en sparen voor wat komen mag.
Kan ik als hetweer wat beter word weer lekker genieten van het motorrijden.
Ja ik weet ben dit jaar het watje aan het uithangen.
Maar heb even geen zin meer om door regen en wind te rijden de fun is er even af.
Heb vorige week nog een nieuw naaimachine bijgekocht om in de winter periode mijn tijd mee te vullen, werken en sparen voor wat komen mag.
Kan ik als hetweer wat beter word weer lekker genieten van het motorrijden.
Ja ik weet ben dit jaar het watje aan het uithangen.
Maar heb even geen zin meer om door regen en wind te rijden de fun is er even af.
Think Pink
Vandaag??
Gisteren bij Gerrit Kranenburg (www.gekra.nl) te Dieren 2 setjes voorpootrubbers aangeschaft voor de Blek-Baik-3.
Wil van die glimmende voorpoten af, maar er géén verf op smeren/spuiten.
Dus één setje van 4 x 6 x 22 cm voor het verende deel van de voorpoten (19,90 Eus compleet met klemmen en tie-wraps) en één setje van 4 x 4 x 20 om tussen de kroonplaten, het bovenste glimmende deel van de voorpoten weg te werken. 2e setje voor 10 Eus.....
Beide voorpoten binnenkort dus van boven naar beneden geheel in rubbers omvat.....
Wil ze er eigenlijk nu al opfrotten.....
OSOK
Wil van die glimmende voorpoten af, maar er géén verf op smeren/spuiten.
Dus één setje van 4 x 6 x 22 cm voor het verende deel van de voorpoten (19,90 Eus compleet met klemmen en tie-wraps) en één setje van 4 x 4 x 20 om tussen de kroonplaten, het bovenste glimmende deel van de voorpoten weg te werken. 2e setje voor 10 Eus.....
Beide voorpoten binnenkort dus van boven naar beneden geheel in rubbers omvat.....
Wil ze er eigenlijk nu al opfrotten.....
OSOK
He who dies with the most toys, wins!!
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Hier ook maar snel kaarten besteld...we waren met Werchter wanneer Metallica speelt al te laatTeevee schreef:Besluit om naar Fortarock te gaan is hier ook net gevallen. Grappig genoeg omdat Evan Iron Maiden wil zien.
Vanavond even kaarten bestellen.

Nog wel de mogelijkheid op Pinkpop..voorverkoop nog niet gestart maar nog even kijken of ik dan wel kan..
Misschien ook nog naar Paaspop...Prodigy speelt daar

Mzzzlllss,Rob.
Fuel is what I burn!
Volgens mij is ze dit, toch....?voodoo schreef:Of ik DHR wil overslaan dit jaar![]()
Stupid woman![]()
http://xmasqueradedfacesx.deviantart.co ... -307879844
't zal allemaal wel.........