Vanochtend geprobeerd de CX te starten...nou niet dus. Ja eerst het 'normale' geluid produceren en vervolgens een raar geluid.
Maar niet willen starten. Vanmiddag verder onderzoeken.
27-08: bougies vervangen, starten lukt met behulp van startkabels en de auto. Vervolgens naar de garage en op jacht naar twee remschijven die ik ergens heb neergelegd.
Na enig zoeken en denkwerk ontdek ik ze in een hoek achter een leeg motorblok en wat planken. Eerst kijken of ze wel passen (remschijf demonteren, vervanger er op leggen, ja hoor past), ontvetten (dat was tegen het roesten) en monteren. Vervolgens linker onderkuip demonteren om te kijken waar de koelwaterlekkage zit. Niets kunnen vinden.
Buurman komt langs: adviseert Stop-Leak oid, beetje bij beetje in het systeem gieten, niet hele flesje in één keer want dan verstopt de boel. Spul is voor auto's en die hebben veel meer koelwater.
En passant vraagt-ie of ik belangstelling heb voor een al jaren stilstaande Silverwing met een kapot contactslot (mislukte diefstal).
Enfin, kuipdeel weer gemonteerd en rijden maar. Remt wel veel beter!

Vandaag: naar motorzaak om nieuwe inlaatrubbers te bestellen (de linker is gescheurd en zuigt waarschijnlijk valse lucht aan, is nu met siliconenkit en ductape soort van dichtgemaakt). En de spiegels...die kunnen wel wat steviger vast.

Gisteravond met Suzuki een oude GS750 opgehaald voor weinig...op termijn wil-ie wel de Silverwing?