Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Ik heb nog een heel oud setje liggen. Nog van voor de verwarmde handschoenen.Redpigeon schreef:Spullen gekocht en gekauft om het volged weekend wat warmer te hebben tijdens Altes Elephanten treffen
Zoek nu alleen nog een stel stuurmoffen ?
Interesse?
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
zekers laat me ff weten hoe of wat mag ook via pm of FbTeevee schreef:Ik heb nog een heel oud setje liggen. Nog van voor de verwarmde handschoenen.Redpigeon schreef:Spullen gekocht en gekauft om het volged weekend wat warmer te hebben tijdens Altes Elephanten treffen
Zoek nu alleen nog een stel stuurmoffen ?
Interesse?
gespannfahrer
Vandaag naar de motorbeurs geweest. Nieuwe laarzen en zomerhandschoenen gekocht.
Lilian een jas, broek, handschoenen en helm.
Grappig blijft dat je bij de motorparkeerplaats buiten een grote groep fotograferende mensen aantreft. Druk discussiërend: "mag dat, hoe kun je op zoiets rijden, wtf is dit nou weer, ja..maar... rijdt iemand hier echt op? etc. etc."
Als je dan uiteindelijk door krijgt waar ze naar kijken:

Het kon ook niet anders
Lilian een jas, broek, handschoenen en helm.
Grappig blijft dat je bij de motorparkeerplaats buiten een grote groep fotograferende mensen aantreft. Druk discussiërend: "mag dat, hoe kun je op zoiets rijden, wtf is dit nou weer, ja..maar... rijdt iemand hier echt op? etc. etc."
Als je dan uiteindelijk door krijgt waar ze naar kijken:

Het kon ook niet anders

Vandaag de tweede Garmin 2610 'aangeschaft' dwz gebeld en morgen ophalen voor 6 tientjes in Zaandam.
Eentje met de 'satelliet' aan de linkerkant, speciaal voor motorrijders. Met klem en overige toebehoren en 2gig kaart.
Koopje! Zeldzaam ding!
Zo blij! Nu heb ik twee klemmen, ééntje op de chopper en de ander op de PC800. Nu kan ik overal in Europa hopeloos gaan verdwalen!

Eentje met de 'satelliet' aan de linkerkant, speciaal voor motorrijders. Met klem en overige toebehoren en 2gig kaart.
Koopje! Zeldzaam ding!
Zo blij! Nu heb ik twee klemmen, ééntje op de chopper en de ander op de PC800. Nu kan ik overal in Europa hopeloos gaan verdwalen!

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Buiten de waterdichtheid is de afleesbaarheid in de zon echt slecht.magna schreef:Het is dat ze niet waterdicht zijn, maar anders: Ik heb zo'n RN200 GPS gekocht bij de action voor nog geen €50 en er andere software op gezet. Nu een ideaal ding (voor in de auto)
Wat voor software heb je er op staan?
-
- Bezoek Rat
Druk met nogal groot onderhoud aan de Bobber
maar de v-bak achterbrug etc zit er al weer in en hij staat weer op zijn eigen wieltjes
Carburateurs grondig schoongemaakt in de ultrasoon bak
en ook het choke gedeelte van 1 carb vervangen door een ander goedwerkend exemplaar
choke hendel zit er nu ook op met verse nieuwe kabeltjes, ipv de spaakjes (?)
hopenlijk is de koude start nu wat verbeterd.
Nu nog op zoek naar een orginele koplamp !!
maar de v-bak achterbrug etc zit er al weer in en hij staat weer op zijn eigen wieltjes
Carburateurs grondig schoongemaakt in de ultrasoon bak
en ook het choke gedeelte van 1 carb vervangen door een ander goedwerkend exemplaar
choke hendel zit er nu ook op met verse nieuwe kabeltjes, ipv de spaakjes (?)
hopenlijk is de koude start nu wat verbeterd.
Nu nog op zoek naar een orginele koplamp !!
gespannfahrer