scheveningen
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ben vandaag maar bij 1 zaak geweest. Was eigenlijk ook voldoende. Maar mijn zoon vond het leuk en had het naar zijn zin.2strokerob schreef:Mooi man, ik was ietsje zuidelijker in Hoek van Holland. Mooi toerritje via Schiedam ,Vlaardingen,Maasluis en terug via Westland,Delft en Rotterdam. Maar idd veel bekijks, echt wel humor,morgen ff toeren langs wat kampeerwinkels en motorzaken denk ik,mzzzls,Rob.
Als ik eerlijk ben, zijn de motoren bij zo'n zaak, en het publiek wat daar over het algemeen rondloopt, niet echt mijn soort.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Haha Ad die enige fiets die ik echt leuk vond bij Safe was een oude lekkende BMWrADt schreef:Ben vandaag maar bij 1 zaak geweest. Was eigenlijk ook voldoende. Maar mijn zoon vond het leuk en had het naar zijn zin.2strokerob schreef:Mooi man, ik was ietsje zuidelijker in Hoek van Holland. Mooi toerritje via Schiedam ,Vlaardingen,Maasluis en terug via Westland,Delft en Rotterdam. Maar idd veel bekijks, echt wel humor,morgen ff toeren langs wat kampeerwinkels en motorzaken denk ik,mzzzls,Rob.
Als ik eerlijk ben, zijn de motoren bij zo'n zaak, en het publiek wat daar over het algemeen rondloopt, niet echt mijn soort.

Fuel is what I burn!