Wasteland / Mad Max achtig feestje(s)
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Re: Wasteland / Mad Max achtig feestje(s)
Dan moeten we vanaf de rotonde in IJsselstein wel heul veul bordjes neerzetten! 

Stop making sense
De interesse voor CZ is gawaldig onder de madmaxfans zo te zien.
Ok wenn nicht denn nicht.
@ voodoo: too soon??
Ok wenn nicht denn nicht.
@ voodoo: too soon??

voodoo is niet zo'n groot madmax fan.
En daarbij gaat DHR voor bij mij (waarmee ik overigens niet wil suggereren dat dat voor anderen ook zou moeten gelden!)
Maar voor een volgend jaar sluit ik niets uit, te lang al niet meer in CZ geweest.
En daarbij gaat DHR voor bij mij (waarmee ik overigens niet wil suggereren dat dat voor anderen ook zou moeten gelden!)
Maar voor een volgend jaar sluit ik niets uit, te lang al niet meer in CZ geweest.
Stop making sense
Moet ook nog maar eens zien of het doorgaat voor me want sinds ik de mail kreeg, van geef je mailadres maar door, blijft het oorverdovend stil...
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
wees niet ongerust, pas als je halverwege april nog niets gehoord hebt een keer aan de bel trekken, zo hebben ze mij verteld. ik heb zo nu en dan contact via FB, ze zij erg druk met regelen en vergunningen e.d.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
En alsof iets of iemand er mee speelt.. vanochtend mail met een verwijzing naar jou..lol 

- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
huh? grappig. wat hadden ze te vertellen? ik heb nog geen mail gehad?
Hello JPi,
Just to be sure, are you from the same gang like Chris Magnamaniac or we are already have 2 gangs?
All the Best
Verka
Just to be sure, are you from the same gang like Chris Magnamaniac or we are already have 2 gangs?
All the Best
Verka
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
tja, the same gang? ooit wel hèJPi schreef:Hello JPi,
All the Best
Verka

Voor het gemak toch maar aangegeven van wel 

Gedemonteerd, gezandstraald.
Dan eerst plastic primer, dan zilver velgenlak, dan matzwart of olijfgroen. Met uitzondering van het olijfgroen komt alles van de Action.
Dan de hele zooi terug in elkaar zetten en dan heel rustig met scotch brite pad, mesje, schuurpapier, oude kwast met wat bruine verf, nog een busje koperkleur etc. lekker schuren en kliederen, net zolant tot het er leuk uit begint te zien. Schuren tot het zilver weer door het zwart heen begint te komen.
Deze week weer verder met details. Hout ziet er nog niet authentiek genoeg uit, handvaten moeten nog ingetaped worden etc.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Doe maar ruig zeg 

Ik kreeg vandaag bericht van de organisatie dat ze tickets willen gaan 'opsturen' .
Dat gaat dan per mail en qr-code uitlezing bij de ingang.
Mochten er nog mensen heen willen dan is nu wel de tijd om dat nog kenbaar te maken.
Kosten zijn 37 euro en ze vinden het helemaal te gek dat er lui uit NL willen komen.
Mochten er nog mensen heen willen dan is nu wel de tijd om dat nog kenbaar te maken.
Kosten zijn 37 euro en ze vinden het helemaal te gek dat er lui uit NL willen komen.
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Heb er steets meer zin in. Ze vinden het al zo leuk dat er een stel gekken op ratbikes vanuit NL en UK komen (Nate en z'n vriendin), dat ze ons aanbieden om op het terrein zelf te verblijven in een bunker (samen met een andere groep of een Privé?? legertentJPi schreef:Ik kreeg vandaag bericht van de organisatie dat ze tickets willen gaan 'opsturen' .