De kijkoperatie van eergisteren gaf groen licht: aanstaande maandag word ik opgenomen in het Radboudziekenhuis in Nijmegen om daar op dinsdag een vrij pittige operatie te ondergaan, waarbij een gedeelte van de rechterlong zal worden weggehaald.
De verwachting is dat ik wel (minstens) een week in het Radboud lig en dan daarna weer thuis, waar ik wel wat weken bezig zal zijn met herstel en revalidatie en rustig aan doen.
(Daarna hoogstwaarschijnlijk chemo, maar dat zien we tegen die tijd wel en dat hangt ook af van het verloop van de operatie)
Mocht je tijd en zin hebben: bezoek is welkom, als ik in het ziekenhuis ben, maar ook daarna weer thuis. Omdat er op de afdeling waar ik kom te liggen maar twee bezoekers per keer worden toegelaten, is het handig om, áls je van plan bent om op bezoek te komen, even contact op te nemen met Manon (m'n oudste dochter, die zo lief is om dit te gaan coördineren). Zij kan je vertellen op welke afdeling/kamer ik te vinden zal zijn, wat de bezoektijden zijn en dat soort dingen. Mocht ik een dag hebben dat het onverhoopt zo beroerd gaat dat bezoek ff een minder goed plan is, dan kan zij ook contact met jou opnemen en sta je dus niet voor niks op de stoep.
Manon is te bereiken via de mail (manonduchene(at)gmail.com) en telefonisch (nul zes drie drie nul negen zes zes zeven negen). Zij kan ook updates geven als ik even slecht bereikbaar ben.
Mocht je geen tijd en zin hebben, ga je daar dan ajb niet vervelend over zitten voelen. No prob