Bandjes in Arnhem op Koninginnedag!
Moderators: Goos, Woody, Teevee
mania schreef:hij is fijnfloris schreef:Gespot...
Links in de hoek... kijkt heel boos (true noemen we dat in metal kringen)
Enne... Mania was d'r ook![]()
voor diegene die me niet kennen, ik ben dat meisje helemaal rechts op de onderste fotoo
HAHAHAHAHAHA geniaal!!!!!!!!!!!

Voor diegene die mij nog niet kennen.. Ik ben die gozert met lange haren, tattoos, zonnebril in de haren en zwart metal t-shirtje aan.

Laatst gewijzigd door floris op wo mei 02, 2007 7:17 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Ziet er gezellig uit allemaal!
En er zijn me weer wat dingen duidelijk geworden:
- Floris kijkt alleen boos alstie op z'n tong bijt.
- Het handgebaar met de wijsvinger en pink opgestoken is overduidelijk uitgevonden door een metal-head. (Als je een peace-teken zou doen giet je namelijk je bier op de grond!)
- Mania leidt aan schizofrenie.
- Als de zelfbeschrijving van Mania waar is, verklaart dat waarom sommige vriendjes zo 'true' kijken.

- Het handgebaar met de wijsvinger en pink opgestoken is overduidelijk uitgevonden door een metal-head. (Als je een peace-teken zou doen giet je namelijk je bier op de grond!)
- Als de zelfbeschrijving van Mania waar is, verklaart dat waarom sommige vriendjes zo 'true' kijken.

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
En die blondie wou niet eens aan mijn gespierde (kuch) borstkas voelen.mania schreef:nou is dat wat, heb ik eindelijk sjans is het een meid!!!floris schreef:Is het nog wat geworden met dat lesbo-blondje trouwens?![]()
ze had wel zachte handen![]()
Duidelijk lesbo, want welke zichzelf respecterende vrouw wil dat nou niet (proest kuch)
Goos schreef:Ziet er gezellig uit allemaal!![]()
(...) Dat lachen deed ik omdat ik me bewust was van de camera, ik kijk altijd kwaad en evil normaal![]()
(...) Haha geniaaaaal!![]()
(...) so am I![]()
(...) leg uit?
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Yes, so are you, and you, and you...floris schreef:Goos schreef: - Mania leidt aan schizofrenie.
(...) so am I![]()
Is er nou niemand van jou die dat snapt?floris schreef:Goos schreef: - Als de zelfbeschrijving van Mania waar is, verklaart dat waarom sommige vriendjes zo 'true' kijken.
(...) leg uit?

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠