Ratbike gezien !!!
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ratbike gezien !!!
Vandaag, in Wemeldinge, en matzwarte Yamaha. Vermoedelijk een RD. Was alleen nog maar matzwart gespoten, maar de rest komt nog wel. Zag er pas gespoten uit.
Was al blij om hier in de buurt een nieuwe rat te zien.
Was al blij om hier in de buurt een nieuwe rat te zien.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dat "duim omhoog" herken ik ook. Bijvoorbeeld op de terugweg vanuit Alphen aan de Rijn heb ik twee keer gehad dat er een auto naast mij kwam rijden, en dat het duimpje omhoog ging.
Verder blijft het mij ook opvallen hoe vaak je aangesproken wordt door oude mannetjes. Meestal met de openingszin:"Zo, dat is een oud dingetje".
Verder blijft het mij ook opvallen hoe vaak je aangesproken wordt door oude mannetjes. Meestal met de openingszin:"Zo, dat is een oud dingetje".
Radt, Ratter, Ratst.
En bij mij dan vaak nog "hadden ze toen ook al schijfremmen" ? hahaharADt schreef:Dat "duim omhoog" herken ik ook. Bijvoorbeeld op de terugweg vanuit Alphen aan de Rijn heb ik twee keer gehad dat er een auto naast mij kwam rijden, en dat het duimpje omhoog ging.
-
- Bezoek Rat
gewoon zeggen dat ze op die manier reclame maken voor mossels en dat zwarte verf goedkoper is dan andere kleuren (volgens de reclame zijn ze "zuuneg", die zeeuwen) . mot lukken .de wiets schreef:het mag hier in het zuiden wel wat drukker worden met ratjes !
maar die zeeuwen zijn er niet zo voor teporren
achja , wat moet de buurt er wel niet van zeggen
dus zeeuwen , zwart maken die boel !!!!!
mazzel : de wiets
![]()
camperproleet
Ja, of "is dat een legerfiets uit de oorlog?"JPi schreef:En bij mij dan vaak nog "hadden ze toen ook al schijfremmen" ? hahaharADt schreef:Dat "duim omhoog" herken ik ook. Bijvoorbeeld op de terugweg vanuit Alphen aan de Rijn heb ik twee keer gehad dat er een auto naast mij kwam rijden, en dat het duimpje omhoog ging.
Nee, uit '80. Verbaasde blikken alom....
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
We kunnen het promoten. Eenmalig. Gewoon voor de grap.de wiets schreef:het mag hier in het zuiden wel wat drukker worden met ratjes !
![]()
Bijvoorbeeld op de American Sunday van Heartbreakcafe. Wordt namelijk medegeorganiseerd door de HOG. Zou leuk zijn om daar een ratbikestand neer te zetten met materiaal. Vier motoren ervoor; bijvoorbeeld de 2 hardtailchoppers uit Limburg, die van jou met de doodskoppen, en mijn Guzzi.
Radt, Ratter, Ratst.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Is Rataplan hiervoor te porren?rADt schreef:We kunnen het promoten. Eenmalig. Gewoon voor de grap.de wiets schreef:het mag hier in het zuiden wel wat drukker worden met ratjes !
![]()
Bijvoorbeeld op de American Sunday van Heartbreakcafe. Wordt namelijk medegeorganiseerd door de HOG. Zou leuk zijn om daar een ratbikestand neer te zetten met materiaal. Vier motoren ervoor; bijvoorbeeld de 2 hardtailchoppers uit Limburg, die van jou met de doodskoppen, en mijn Guzzi.
Radt, Ratter, Ratst.