Harley Sportster
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Harley Sportster
Een vriend van mij gaat zijn Harley Davidson Sportster verkopen. Bouwjaar 1988, evo, het is de 883, zwart van kleur.
Het is de Sportster die TeeVee heeft aangeduwd bij de Ratbikeday in Bergen op Zoom.
Mocht er hier iemand interesse hebben, laat het mij dan even weten. Dan regel ik de rest.
Het is de Sportster die TeeVee heeft aangeduwd bij de Ratbikeday in Bergen op Zoom.
Mocht er hier iemand interesse hebben, laat het mij dan even weten. Dan regel ik de rest.
Radt, Ratter, Ratst.
Re: Harley Sportster
hmmm, da's niet echt reclame maken zo.rADt schreef:Het is de Sportster die TeeVee heeft aangeduwd bij de Ratbikeday in Bergen op Zoom.
Hou rekening met een nieuwe accu, verder een leuke fiets.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
ik hou niet van duwfietsenrADt schreef: Het is de Sportster die TeeVee heeft aangeduwd bij de Ratbikeday in Bergen op Zoom.

camperproleet
-
- Rataplan Rat
der obergefreiter schreef:ik hou niet van duwfietsenrADt schreef: Het is de Sportster die TeeVee heeft aangeduwd bij de Ratbikeday in Bergen op Zoom.

- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik ben geneigd € 50,- te bieden maar dat wordt waarschijnlijk niet gewaardeerd door de aanbiedende partij...
doe ik dus maar niet....
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die het een goed idee zou vinden omdat de auto-motor balans bij mij uit de bocht schiet.....
tevens groeten van Diva Z die meent dat één Hulsson meer dan zat is.....
doe ik dus maar niet....
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die het een goed idee zou vinden omdat de auto-motor balans bij mij uit de bocht schiet.....
tevens groeten van Diva Z die meent dat één Hulsson meer dan zat is.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
De nieuwe accu zit er in.Teevee schreef:hmmm, da's niet echt reclame maken zo.rADt schreef:Het is de Sportster die TeeVee heeft aangeduwd bij de Ratbikeday in Bergen op Zoom.
Hou rekening met een nieuwe accu, verder een leuke fiets.
Verder is het maar een aanbod, geen verplichting om hier te verkopen. Maar ik ben eerlijk, een Harley ratbike is wel leuk bij de club. Die blijf ik ultiem vinden.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
niet lachen , kreng . kan ik er wat aan doen dat zelfs een gereviseerd beemer blok niet tegen mij bestand is ?JPi schreef:der obergefreiter schreef:ik hou niet van duwfietsenrADt schreef: Het is de Sportster die TeeVee heeft aangeduwd bij de Ratbikeday in Bergen op Zoom.![]()

camperproleet