criticz schreef: en dat het niet handig is om te kliederen met mengsmering als je beide andere spijkerbroeken in de was zitten en je de dag daarna een sollicitatiegesprek hebt

Moderators: Goos, Woody, Teevee
Ja ik ben nu wel nieuwschierig,een overall is ook wel gemakkelijk dan kan je smeren(knoeien) wat je wil.Goos schreef:Heb je ook geleerd waar het probleem dan wel in zit?criticz schreef:...ik heb geleerd dat het probleem niet in de bagger in de tank en de brandstoftoevoer zit ...
Tja, dat fototoestelkaiman schreef:Hangt op de motor,fototoestel is in USA, kan jij op DHR bewonderen.Woody schreef:Sinds wanneer hebbie een vlaggemast? We willen een bewijsfoto!kaiman schreef:Deutsche Flagge gehisst und salutiert.
laat ons hopen van nieprofiteur schreef:Misschien zit het probleem in de andere helftde vlieger schreef:halve GS uiteen gevezen om te ontdekken dat er blijkbaar niks stuk is.....![]()
morgen maar rustig alles terug op z'n vertrouwde plaats zetten
![]()
yep, waarschijnlijk ga ik vanaf maandag drie dagen per week luiers verschonen, flesjes geven, met blerende baby's rondhobbelen en snotneuzen afvegen. ook leuk, uitzendwerk in de invalpool, geen verplichtingen dus voorlopig ff precies wat ik nodig hebmaar je bracht het er toch goed vanaf hoop ik?
nee, nog niet, daar word ik zo langzamerhand bijzonder chagrijnig vanHeb je ook geleerd waar het probleem dan wel in zit?
Je kan toch ook een degelijk jurkje of rokje aandoen...
daar zit weinig degelijks tussenanders pik je wat van de kids
Hee leuk. Kiddo's? Nou die kunnen in ieder geval niet dronken meebleren op de muziek. En kleiner dus handelbaarder. Peuterwerpen enzo.criticz schreef:yep, waarschijnlijk ga ik vanaf maandag drie dagen per week luiers verschonen, flesjes geven, met blerende baby's rondhobbelen en snotneuzen afvegen. ook leuk, uitzendwerk in de invalpool, geen verplichtingen dus voorlopig ff precies wat ik nodig heb
2strokerob schreef:Je kan toch ook een degelijk jurkje of rokje aandoen...
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Heb je geen matzwarte jurk?criticz schreef:nou ja zeg
dat zeg ik toch ook niet tegen jou....
![]()