Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Een begin van een eindeloze en nietszeggende informatie. Gezamelijk de dag doornemen.
Ik ben vandaag naar een harley dag in Assenede geweest. Leuke bijeenkomst, en ene goede band. En ja er waren zelfs 2 harley ratbikes. Waren van Tree Hut. Mijn zoontje vond het wel grappig dat een motor twee piemels had. Van deze motor wilde hij dus ook een foto.
Ik ben vandaag naar een harley dag in Assenede geweest. Leuke bijeenkomst, en ene goede band. En ja er waren zelfs 2 harley ratbikes. Waren van Tree Hut. Mijn zoontje vond het wel grappig dat een motor twee piemels had. Van deze motor wilde hij dus ook een foto.
Radt, Ratter, Ratst.
Motor is onverzekerd, dus maar een klein stukje gereden. Liep goed, moet wel wat aan gebeuren. Niks onoverkomelijks. Dus heb ik waarschijnlijk heel binnenkort een boxertrADt schreef:Vertel nou s.v.p. hoe de proefrit was. Beviel de BMW?voodoo schreef:En ik ben fijn met het gezinnetje naar Blijdorp geweest (Bokito pesten)
En daarna nog even een proefritje gemaakt op een R100RS.
prima dag dus.

Stop making sense
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Gefeliciteerd. En we snappen dat er iets aan moet gebeuren. Matzwart spuiten!voodoo schreef:Motor is onverzekerd, dus maar een klein stukje gereden. Liep goed, moet wel wat aan gebeuren. Niks onoverkomelijks. Dus heb ik waarschijnlijk heel binnenkort een boxertrADt schreef:Vertel nou s.v.p. hoe de proefrit was. Beviel de BMW?voodoo schreef:En ik ben fijn met het gezinnetje naar Blijdorp geweest (Bokito pesten)
En daarna nog even een proefritje gemaakt op een R100RS.
prima dag dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
Tot in de middag gerelaxt, om een uur of half 6 meetingoverleg met de Free Rat Riders Zuid Holland. Over de BBQ straks in augustus waar toch wel veel Rataplanners moeten komen
...was bij de smek donald ...nieuwe broodje salsa zooi ofzo is best goed te eten ondanks de prijs. Maar was gezellie..kleine draakje was er ook bij,was tevreden met kidsmenu en de speelzooi dus geen kind aan. Daarna naar haar moeder gebracht en na thuiskomst film gekeken...Harrisson Ford blijft goed
.En nu op het forum met Live Earp op de achtergrond
Mzzzzls,Rob.

Mzzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Voor de middag koters verzorgd en voor een nieuwe keuken gaan kijken.
na eten en afwas 2 uur gekloot om m'n nieuwe 4 zuiger remklauw te reviseren en van ellendenmijne motor maar zwarter gemaakt en m'n canakruiden overgeplant. dan terug achter het fornuis en koters onderhoud gedaan
na eten en afwas 2 uur gekloot om m'n nieuwe 4 zuiger remklauw te reviseren en van ellendenmijne motor maar zwarter gemaakt en m'n canakruiden overgeplant. dan terug achter het fornuis en koters onderhoud gedaan

Een hoop Amigo's!!!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb (inmiddels) gisteren maar heel weinig gedaan eigenlijk
Laat uit bed...uitgebreid ontbijt...achter wat dingetjes opruimen van het feestje van zaterdag...en daarna wat gehangen
Van dat hangen hebben we wel foto's en filmpjes
HIERO

Laat uit bed...uitgebreid ontbijt...achter wat dingetjes opruimen van het feestje van zaterdag...en daarna wat gehangen

Van dat hangen hebben we wel foto's en filmpjes

HIERO
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dat is een klein stukkie van het terreintje jah2strokerob schreef:Leuke foto's Catz...je hebt nogal een terreintje achter je huis? Lees ook dat ik weer eens een OBT gemist heb? Tja zit niet zo heel vaak meer op M-F.
In elk geval zijn de meesten dus met de kids bezig geweest op zo'n rustige zondag,mzzzls,Rob.

22 juli weer een OBT...vanuit Zwolle...
En dit was een standaard zondagmiddag in huize Cadz

There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...