Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vandaag geprobeerd de koelkastcombi te "repareren". De laatste tijd deed het in de vriezer niet meer vriezen, en onder in de koelkast wel...maar die deed dan bovenin ook niet meer koelen 
Voor zover we nu kunnen nagaan is alles weer ok...toch wel handig als je met dit weer een koelkast ter beschikking hebt

Voor zover we nu kunnen nagaan is alles weer ok...toch wel handig als je met dit weer een koelkast ter beschikking hebt

There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Nog een kuil?Woody schreef:Mwoah, graaf een kuil in je achtertuin, plaat hout erover, blijft het eronder ook koel.

Koel blijft t in de kelder ook wel...tis meer dat ontdooide vlees waar ik me zorgen over maakte

Bevroren bier en ontdooide ijsjes...geen goede combi met dit weer

There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
terwijl ik me vandaag zou mogen uitslapen bellen ze me vroeg uit bed.
Profiteur en onze Kimberley hen geldbeugel gestolen op graspop de camera en nog wat spul. Bibi mocht dus weer alle instanties verwittigen zoals cardstop en dergelijke.
Nu kunnen we ook weer een nieuw paspoort aanvragen en andere belangrijke documenten.
Zelfs als ze niet thuis zijn doen ze me nog last aan
Na honderd verwittigen van wat ze moeten thuislaten, en nog niet luisteren want ze houden alles toch goed bij zich die twee.
Wat zallig op motortreffen kan je als het ware je beurs op je motor laten liggen, en niemand raakt het aan.En dan zijn wij in de volksmond motor krapul.
Profiteur en onze Kimberley hen geldbeugel gestolen op graspop de camera en nog wat spul. Bibi mocht dus weer alle instanties verwittigen zoals cardstop en dergelijke.
Nu kunnen we ook weer een nieuw paspoort aanvragen en andere belangrijke documenten.
Zelfs als ze niet thuis zijn doen ze me nog last aan

Na honderd verwittigen van wat ze moeten thuislaten, en nog niet luisteren want ze houden alles toch goed bij zich die twee.
Wat zallig op motortreffen kan je als het ware je beurs op je motor laten liggen, en niemand raakt het aan.En dan zijn wij in de volksmond motor krapul.
Think Pink
angel schreef:terwijl ik me vandaag zou mogen uitslapen bellen ze me vroeg uit bed.
Zelfs als ze niet thuis zijn doen ze me nog last aan![]()

't zal allemaal wel.........