Geplaatst: za nov 03, 2007 11:35 pm
om op te burnen maakt dat idd niks uit.
de wielmaat is wel 130-80/18, maar daar valt een 120 ook wel op te plakken

de wielmaat is wel 130-80/18, maar daar valt een 120 ook wel op te plakken



Een forum voor Rataplan-ratbikeclub NL
https://www.rataplan-ratbikeclub.nl/forum/
https://www.rataplan-ratbikeclub.nl/forum/viewtopic.php?t=483
ja je kan altijd 1 maat smaller en 1 maat bredermagnamaniac schreef:om op te burnen maakt dat idd niks uit.
de wielmaat is wel 130-80/18, maar daar valt een 120 ook wel op te plakken![]()
![]()
ja ongeveermagnamaniac schreef:Na grubbenvorst laat ik wel wat van me horen, ik neem tenminste niet aan dat jij daar komt als beroepskoukleum?![]()
![]()
Als je me je rekeninggegevens geeft maak ik het bedrag voor de koffer over naar je, hoeveel was het ook weer? een tientje?
Zo, en dat met een MZMZ schreef:Vanmiddag bij de motoport in Wormeerveer de dynobank misbruikt![]()
53,1 pk en 75,1 Nm![]()
![]()
![]()
Inclusief slippende koppeling tussen de 2500 en 4500 toeren
Het dipje (2750-5000 toeren) tussen de 2 piekjes zou iets hoger moeten liggen, dat is het gebied waarin hij slipte en bij 5000 kwam ie er weer in, daarom het piekje daaro. Dat is tenminste wat de dynomeneer vertelde. De mengverhouding vond ie prima (onderste lijn). Laatste deel heeft ie het niet over gehad, maar ik geloof dat dat altijd wat rommelig verloopt op zo'n grafiek? Ik heb geen toerenbegrenzer, dus kan je door blijven gassen zeg maar. OfzoJPi schreef:ja leuk is dat he![]()
Dat slippen is niet (goed) te zien op de grafiek...?? Dan zie je vaak een piek ergens, of is dat het dipje? Maar wat is dat gehakkel verderop?? Te rijke/arme afstelling/uitlaat??
Vandaag alleen nog wat aan dwergwerpen gedaanen de GP bekeken.
Tja uhh hmmder obergefreiter schreef:260 km met een stijve en gelukzalige grijns gereden op nieuwe span .
Ik denk(hoop) dat Obergefreiter een 'stijve glimlach' bedoelt en geen stijve...tja...zou kunnen natuurlijkJPi schreef:Tja uhh hmmder obergefreiter schreef:260 km met een stijve en gelukzalige grijns gereden op nieuwe span ....