Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
Gister nog ff een lekker rondje motorzaken gereden op mijn ATV dag..kwam ik in Zoetermeer een gast tegen met een bijzonder gave tracker/bratstyle Yamaha 500 tegen..gelijk natuurlijk een praatje maken..kwam het al snel op onderwerp ratbikes uit en ons ratbikeclubje..had hij van de week nog met iemand gesproken van ons...blijkt dus dat het buiten bij het Rammsteinconcert was..hij sprak met iemand met een Suzuki en een shirt over z'n tank en kwam uut joe durp Dyrck
..klein wereldje toch? maar altijd leuk dat gelijkgestemden toch elkaar weten te vinden
MZlllsss,Rob.

MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
Haha, leuk.2strokerob schreef:Gister nog ff een lekker rondje motorzaken gereden op mijn ATV dag..kwam ik in Zoetermeer een gast tegen met een bijzonder gave tracker/bratstyle Yamaha 500 tegen..gelijk natuurlijk een praatje maken..kwam het al snel op onderwerp ratbikes uit en ons ratbikeclubje..had hij van de week nog met iemand gesproken van ons...blijkt dus dat het buiten bij het Rammsteinconcert was..hij sprak met iemand met een Suzuki en een shirt over z'n tank en kwam uut joe durp Dyrck..klein wereldje toch? maar altijd leuk dat gelijkgestemden toch elkaar weten te vinden
![]()
MZlllsss,Rob.
Ik had inderdaad m'n motor net geparkeerd toen er een drijfnatte Ducatirijder naast me z'n motor parkeerde.
Terwijl ie z'n sokken stond uit te wringen kwamen we aan de praat en door m'n shirt op de tank en de rataplanvlaggetjes aan de motor kwamen we op ratbikes.
Hij vertelde al dat ie een 500 had en een vroeger een verbouwde Beemer heeft gehad.
Was wel een geschikte vent en heb 'm dus ook verteld over DHR.
Olive is the New Black
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Laatst bij Goedhart Motoren ook zo toevallig een ratbiker tegengekomen. Blijkt dat hij daar werkt, en zijn ratbike gewoon buiten bij de zaak neerzet.2strokerob schreef:Gister nog ff een lekker rondje motorzaken gereden op mijn ATV dag..kwam ik in Zoetermeer een gast tegen met een bijzonder gave tracker/bratstyle Yamaha 500 tegen..gelijk natuurlijk een praatje maken..kwam het al snel op onderwerp ratbikes uit en ons ratbikeclubje..had hij van de week nog met iemand gesproken van ons...blijkt dus dat het buiten bij het Rammsteinconcert was..hij sprak met iemand met een Suzuki en een shirt over z'n tank en kwam uut joe durp Dyrck..klein wereldje toch? maar altijd leuk dat gelijkgestemden toch elkaar weten te vinden
![]()
MZlllsss,Rob.
Hij had ook van rataplan gehoord en zou in juni misschien ook komen kijken!
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
Ja deze eerste weekenden met mooi weer verongelukken een hoop motorrijders
..ik helaas geen motorgereden omdat het weer kids weekend was
Nu nog ff beunen na werktijd...laatste kleine dingen aan de Spacy skoetah doen ..net nog laatste stukjes overtollig staal afgeslepen, dus zo ff matzwarten
en de hoofdzekering van goede kabelschoenen voorzien dan zou ik een beetje kunnen rijden want natuurlijk kan er best nog meer troep af
MZlllsss,Rob.

Nu nog ff beunen na werktijd...laatste kleine dingen aan de Spacy skoetah doen ..net nog laatste stukjes overtollig staal afgeslepen, dus zo ff matzwarten

MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!