Muis
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Knap stuk werk
Knap stuk werk Magna,
Maar doordat je het frame hebt verzaagd zal je wel naar Lelystad moeten voor de type goedkeuring, na ik aanneem ?
OF
Gewoon het risico nemen ?
Gr, Henk
Maar doordat je het frame hebt verzaagd zal je wel naar Lelystad moeten voor de type goedkeuring, na ik aanneem ?
OF
Gr, Henk
Re: Knap stuk werk
Als de wielbasis niet veranderd is schijnt dit te mogen. Loopt een topic over ergens op motor-forum.nlSuzuki schreef:Knap stuk werk Magna,
OF
Gr, Henk
Mijn vraag,
Als ik aan mijn motor frame, stalen constructie delen weg slijp en nieuw stukken staal met een andere vormgeving terug las . bijvoorbeeld de achterbrug met vering er uithalen en dit vervangen doormiddel van een stalen constructie. Wanneer is een herkeuring noodzakelijk? Doe ik het toch zonder keuring ben ik dan niet meer verzekerd?
Bij voorbaat dank,
Groeten XXXX
antwoord:
Geachte heer XXXX,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Wanneer u de vering verwijderd op de achterbrug is een RDW-keuring niet noodzakelijk.
Wel wanneer u de maatvoering wijzigt van de motorfiets die in het kentekenregister beschreven staat zoals bijvoorbeeld de wielbasis.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd.
Met vriendelijke groet,
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
zo, ff m'n topic een ongelooflijke rotschop geven. Het heeft de afgelopen tijd behoorlijk stil gelegen om diverse redenen, maar de grootste was gewoon "geen zin"
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik geen zin heb in m'n project mot ik er ook niet aan beginnen, want dan wordt het toch niks.
vandaag ff met het spatbord bezig geweest, je kunt wat kant en klaar kopen, maar da's natuurlijk niet leuk
men neme 2 van deze

speelt even met de deze

en dan heb je 2 van deze om aan elkaar te lassen

ff een helft er los opgelegd voor een indrukje

Op het werk ook weer met de tank bezig, er komen enkele koperen leidingen aan, welke straks ook mooi blank moeten blijven. nog geen piccies, het ziet er nu nog niet uit
(en ligt op m'n werk)
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik geen zin heb in m'n project mot ik er ook niet aan beginnen, want dan wordt het toch niks.
vandaag ff met het spatbord bezig geweest, je kunt wat kant en klaar kopen, maar da's natuurlijk niet leuk

men neme 2 van deze

speelt even met de deze

en dan heb je 2 van deze om aan elkaar te lassen

ff een helft er los opgelegd voor een indrukje

Op het werk ook weer met de tank bezig, er komen enkele koperen leidingen aan, welke straks ook mooi blank moeten blijven. nog geen piccies, het ziet er nu nog niet uit

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
De eerste de beste buis van de juiste diameter en voldoende wanddikte (3mm) welke ik bij de lokale (oud)ijzerboer tegen kwam. Volgens mij gewone constructiebuis.Rat schreef:Mooi, wat voor buis heb je gebruikt voor het frame,qua MM ,en heb je dat gewoon elektrisch gelast
Voor het opbouwen is alles nu ff elektrisch gehecht, het aflassen straks gebeurt met TIG.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Rataplan Rat