Pagina 58 van 499
Geplaatst: zo dec 16, 2007 8:40 pm
door MZ
Teevee schreef:mania schreef:MZ schreef:
8420
Legoworld vond ik een afzetters (als je met 2 volwassenen en 2 kinders zou gaan)
ja vond ik ook!!!! Daarom is ze ook met opa en oma geweest

Gaaf!
Zouden ze die ook leveren met alleen maar zwarte legoblokjes?

vinnum zo toch beter

Geplaatst: zo dec 16, 2007 10:38 pm
door JPi
heyy een coole supermagna!

Geplaatst: zo dec 16, 2007 11:34 pm
door Redpigeon
Hebben jullie nix beter te doen dan speulgoedmotortjes in elkaar te drukken
Hup en nu snel aan je motort sleutelen stelletje..............................................

Geplaatst: ma dec 17, 2007 12:31 am
door MZ
Redpigeon schreef:Hebben jullie nix beter te doen dan speulgoedmotortjes in elkaar te drukken
Hup en nu snel aan je motort sleutelen stelletje..............................................

Straks heb ik kerstvakantie

Wordt ook wel weer eens tijd

Geplaatst: ma dec 17, 2007 9:00 am
door magna
gisteren met éen groep van zo'n 60 malloten naar de winterefteling geweest. Was kouddddddddd, maar wel gezellig
Geplaatst: ma dec 17, 2007 8:02 pm
door Dyrck
Hertog Jan schreef:FOTO'S !
Groeten, Hertog Jan
JPi schreef:hahaaaaaaaaaa.. dus tóch gedaan.. cool!
Ben benieuwd

Bij deze dan de foto's:

('
t Is geloof ik wel te zien dat ie van mij is 
)

Geplaatst: ma dec 17, 2007 8:05 pm
door JPi
Zeg.. hoe heet dat spul wat jij drinkt??

Geplaatst: ma dec 17, 2007 8:09 pm
door Hertog Jan
Uhm. Apart
Heeft wel wat hoor !
Groeten, Hertog Jan
Geplaatst: di dec 18, 2007 1:33 pm
door Woody
Gisteren, terug naar huus, kom ik op de A7, is de nieuwe spitsstrook van Zaandam naar Purmerend geopend.
Van die prachtige groene kruizen boven wat normaal de vluchtstrook is, en borden met max 100 p/u.
En eindelijk GEEN file meer! helemaal top!
Wat dan wel weer meteen opvalt is hoeveel lullo's in auto's haast hebben: er worden snelheden van + 120 p/u gehaald, totdat deze of gene weer vol in de ankers moet uiteraard.
Volgend jaar krijgen we dan weer de eerste kop-staartjes, daarna trajectkontrole....ze vragen er zelluf om.
Ikke? Lekker om de linkerbaan, heb geen haast, tis maar 9 km snelweg...ben altijd max 30 minuten onderweg over 21 km...voor de Coentunnel en de A8 is het altijd nog file. En bij het eerste stoplicht kom in je iedereen weer tegen die eerder zoveel haast had. Incl de motorrijders....
Geplaatst: di dec 18, 2007 4:51 pm
door MZ
Zojuist ff met karton en ducktape getracht de voorste carb wat meer uit de wind te krijgen. Hij blijft maar bokken met dit koude weer. En tis koud, zelfs de (goedkope) ducktape wil niet goed plakken en mijn vingers beginnen nu weer wat te ontdooien

Geplaatst: di dec 18, 2007 7:12 pm
door JPi
kan je geen tiewraps gebruiken?? Of wat isolatiespul eromheen wikkelen?
Geplaatst: di dec 18, 2007 7:24 pm
door MZ
JPi schreef:kan je geen tiewraps gebruiken?? Of wat isolatiespul eromheen wikkelen?
Wat denk je nou, tuurlijk heb ik al tiewraps gebruikt
Bevroren carbs is meestal het probleem van de koude vochtige aangezogen lucht. Voorste carb ligt bij de intruder hoger dan de voorste cilinder en de luchtinlaat zit precies achter het balhoofd. Hoe warmer de lucht daar is, hoe minder snel de carb zal bevriezen. Ik probeer de luchtstroom dus wat te verbuigen. 1 stuk karton tussen balhoofd en radiator en 1 stuk karton tussen voorste cilinder en bovenste stuk radiator. Morgenochtend eens kijken of het verschil gaat uitmaken.
Geplaatst: di dec 18, 2007 7:36 pm
door smokey
vandaag lekker dakkie gedekt,4 verdiepingen hoog neusje in de wind,heerlijk zo,n frisse neus.
Geplaatst: di dec 18, 2007 10:23 pm
door JPi
MZ schreef:JPi schreef:kan je geen tiewraps gebruiken?? Of wat isolatiespul eromheen wikkelen?
Wat denk je nou, tuurlijk heb ik al tiewraps gebruikt
Bevroren carbs is meestal het probleem van de koude vochtige aangezogen lucht. Voorste carb ligt bij de intruder hoger dan de voorste cilinder en de luchtinlaat zit precies achter het balhoofd. Hoe warmer de lucht daar is, hoe minder snel de carb zal bevriezen. Ik probeer de luchtstroom dus wat te verbuigen. 1 stuk karton tussen balhoofd en radiator en 1 stuk karton tussen voorste cilinder en bovenste stuk radiator. Morgenochtend eens kijken of het verschil gaat uitmaken.
Oh nou sorrie hoorrrrr.
Zijn leuke experimenen idd. en als ze wwerken helemaal toppie..

Geplaatst: di dec 18, 2007 10:34 pm
door MZ
JPi schreef:MZ schreef:JPi schreef:kan je geen tiewraps gebruiken?? Of wat isolatiespul eromheen wikkelen?
Wat denk je nou, tuurlijk heb ik al tiewraps gebruikt
Bevroren carbs is meestal het probleem van de koude vochtige aangezogen lucht. Voorste carb ligt bij de intruder hoger dan de voorste cilinder en de luchtinlaat zit precies achter het balhoofd. Hoe warmer de lucht daar is, hoe minder snel de carb zal bevriezen. Ik probeer de luchtstroom dus wat te verbuigen. 1 stuk karton tussen balhoofd en radiator en 1 stuk karton tussen voorste cilinder en bovenste stuk radiator. Morgenochtend eens kijken of het verschil gaat uitmaken.
Oh nou sorrie hoorrrrr.
Zijn leuke experimenen idd. en als ze wwerken helemaal toppie..

Hihihihi, das toch logisch

Goedschiks of kwaadschiks

Ben er ook achter gekomen dat er aan de voorste cilinder geen luchtmengselschroef zit
