Ik heb mijn CB750 te koop staan en ik kreeg het volgende aanbod:
Ik heb op zich geen interesse in een MZ (okee, eigenlijk wel maar ik had geld nodig voor andere projecten, geen nieuwe projecten erbijHoi,
Geen interesse in een ruil met een mooie zwarte MZ 250 ES2 zijspancombinatie met z.g.a.n. banden,nieuwe accu en recente motorblok revisie. Daarnaast worden er diverse onderdelen zoals carburateur,cilinder en cilinderkop,achterveren,kettingkast etc. bijgeleverd. Tevens zijn bij de motor de originele beenschermen en ook zijtassen zitten erbij. De zijspanbak is voorzien van een ruitje en afdekzeil en achterin een kofferruimte. Daar zitten een jerrycan,gevarendriehoek en een krik in. De motor is van het bouwjaar 1971 en voorzien van een volledig Nederlands kenteken. De originele kraftfahrzeugbrief uit 1971 is ook aanwezig alsmede een werkplaatshandboek en het instructieboekje. Remmen,verlichting etc. werkt naar behoren. De buddyseat is zonder scheurtjes of andere beschadigingen.

Als hier iemand rondloopt die voor bovenstaande combinatie ca. 750 euro overheeft kunnen we met z'n drieën zaken doen.