- DHR 2017.jpg (153.18 KiB) 14774 keer bekeken
DHR 24-6-2017
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
Re: DHR 24-6-2017
watskebeurt met de kleurtje van de helm?


Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Re: DHR 24-6-2017
En de kleur van de ratten.... geen idee eigenlijk.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Re: DHR 24-6-2017
En er was weer geen zak aan, mede door de verregende zaterdag...
Ter compensatie superlekkere hamburgers en getrokken varkensvlees (en van de knoflooksaus heeft m'n lief ook nog profijt) van de vreetkar.
Afscheid genomen van luchtbed (lek), motorjack (verloot aan de Duitser meen ik) en m'n motor (Dwaal is heel blij).
En Suzuki heeft afscheid genomen van de tent, die bleek ietwat te lekken.






























Zie je wel, was geen zak aan.


Ter compensatie superlekkere hamburgers en getrokken varkensvlees (en van de knoflooksaus heeft m'n lief ook nog profijt) van de vreetkar.
Afscheid genomen van luchtbed (lek), motorjack (verloot aan de Duitser meen ik) en m'n motor (Dwaal is heel blij).
En Suzuki heeft afscheid genomen van de tent, die bleek ietwat te lekken.






























Zie je wel, was geen zak aan.


Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- Goos
- Bestuur Rat
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
- Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
- Contacteer:
Re: DHR 24-6-2017
En nog wat foto's!: https://1drv.ms/f/s!AokSNOU8zaHGj5Apq1Vd86Vi0rrXPA
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3368
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
Re: DHR 24-6-2017
wellicht leuke sillygame voor 2018?
in het midden licht een autoband met blikjes / flesjes bier en fris. proberen te pakken zonder geraakt te worden. geraakt = af.
https://youtu.be/oBBCI61anto
in het midden licht een autoband met blikjes / flesjes bier en fris. proberen te pakken zonder geraakt te worden. geraakt = af.
https://youtu.be/oBBCI61anto
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Re: DHR 24-6-2017
alsof je ze bij de DHR in beweging krijgt voor silly games...
(ik mag het zeggen, ik heb het nou al een paar jaar geprobeerd)

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Re: DHR 24-6-2017
Vergeet ook niet dat de gem. leeftijd, ondanks onze aanwezigheid, behoorlijk veel lager lag dan op een DHR... 

Re: DHR 24-6-2017

Big Bald Bastard. Triple B searches Double D
Re: DHR 24-6-2017
Mooi! Houdt je wel het oliepeil in de gaten? Ze heeft nogal last van 'territoriumdrift' zoals dat heet.
Kunnen lekkende klepdeksels zijn of wat lager gelegen pakkingen.
Oh ja, voorband is nu een Avon, maar er zou een Dunlop omheen moeten die wat hoger is. Helaas afwijkende maat (120/80/17", alleen Dunlop maakt ze nog met de voorgeschreven hoogte) dus waarschijnlijk moet je die bestellen bij je bandenboer of motorzaak. De mijne had 'm niet in voorraad, vandaar die Avon (met korting want winkeldochter, 120/70/17").
Teller is in mijlen, dus 30 mph = 50 km p/u enz. Geen reservekraan op benzinetank! Volle tank is ± 240 mijl, 384 km. Je kunt er best wel een stukkie mee rijden! (door de kleinere voorband klopt er echter geen hout meer van!
)
Als je een teller in km wilt, op naar de sloperij, de Canadezen doen wel alles in km. Of bestellen (gebruikt) in Canada, maar ze zijn zeldzaam dus duur.
Er is een actieve PC800 club met forum en onderdelengedoe. Er schijnt een lid van deze club te zijn die uitlaten van RVS maakt maar of die nog actief is weet ik niet. Gebleken is dat die RVS dingen na wat jaren toch gaan scheuren...
Ik heb het achterwiel er een jaar geleden uit gehad (nieuwe achterband), het opnieuw invetten van de cardankrans zou niet verkeerd zijn.
De gehele cardanklok + krans zijn 2 jaar geleden vervangen (Roukama sloperij) omdat ik ineens niet meer vooruit kwam bij een stoplicht.
Houdt achterbrug en monoshock in de gaten. De achterbrug is gevoelig voor roest. Vervangen is een zen-klus, alles past maar net.
Bij doorroesten krijg je een 'meesturend achterwiel' dus dat merk je vanzelf.
Uitlaatcollector is het Grote Probleem van dit ding: origineel is zeldzaam, gebruikt vaak erg... gebruikt. Ebay USA 125 US$, of bij Hans Motor Parts, een collector (die altijd als eerste doorroest) voor 'slechts' 700 pleuro. De bochten roesten vrijwel nooit door.
Maar verder probleemloze machines, knipperlicht schakelt vanzelf uit na een bocht (of als-ie te lang knippert), zuinig met benzine, voldoende koppel want 45º 2 cilinder in lijn geplaatst, geen kantelmoment.
Ander zwak punt naast de collector: dynamo. Als die stuk is moet het blok er uit. Ook één van de oorzaken dat ze gesloopt worden, naast het schade-rijden.
Veel plezier met de PC800! Ik heb er met veel plezier op gereden!
Kunnen lekkende klepdeksels zijn of wat lager gelegen pakkingen.
Oh ja, voorband is nu een Avon, maar er zou een Dunlop omheen moeten die wat hoger is. Helaas afwijkende maat (120/80/17", alleen Dunlop maakt ze nog met de voorgeschreven hoogte) dus waarschijnlijk moet je die bestellen bij je bandenboer of motorzaak. De mijne had 'm niet in voorraad, vandaar die Avon (met korting want winkeldochter, 120/70/17").
Teller is in mijlen, dus 30 mph = 50 km p/u enz. Geen reservekraan op benzinetank! Volle tank is ± 240 mijl, 384 km. Je kunt er best wel een stukkie mee rijden! (door de kleinere voorband klopt er echter geen hout meer van!

Als je een teller in km wilt, op naar de sloperij, de Canadezen doen wel alles in km. Of bestellen (gebruikt) in Canada, maar ze zijn zeldzaam dus duur.
Er is een actieve PC800 club met forum en onderdelengedoe. Er schijnt een lid van deze club te zijn die uitlaten van RVS maakt maar of die nog actief is weet ik niet. Gebleken is dat die RVS dingen na wat jaren toch gaan scheuren...
Ik heb het achterwiel er een jaar geleden uit gehad (nieuwe achterband), het opnieuw invetten van de cardankrans zou niet verkeerd zijn.
De gehele cardanklok + krans zijn 2 jaar geleden vervangen (Roukama sloperij) omdat ik ineens niet meer vooruit kwam bij een stoplicht.
Houdt achterbrug en monoshock in de gaten. De achterbrug is gevoelig voor roest. Vervangen is een zen-klus, alles past maar net.
Bij doorroesten krijg je een 'meesturend achterwiel' dus dat merk je vanzelf.
Uitlaatcollector is het Grote Probleem van dit ding: origineel is zeldzaam, gebruikt vaak erg... gebruikt. Ebay USA 125 US$, of bij Hans Motor Parts, een collector (die altijd als eerste doorroest) voor 'slechts' 700 pleuro. De bochten roesten vrijwel nooit door.
Maar verder probleemloze machines, knipperlicht schakelt vanzelf uit na een bocht (of als-ie te lang knippert), zuinig met benzine, voldoende koppel want 45º 2 cilinder in lijn geplaatst, geen kantelmoment.
Ander zwak punt naast de collector: dynamo. Als die stuk is moet het blok er uit. Ook één van de oorzaken dat ze gesloopt worden, naast het schade-rijden.
Veel plezier met de PC800! Ik heb er met veel plezier op gereden!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!