Kat onder de motor.....
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Kat onder de motor.....
Vanavond heb ik een motorpak gehaald ,gekocht via Marktplaats.
Voor het eerst even een langer ritje willen maken op de motor eerst even over de es lekker rustig geen verkeer,toen maar even over de schipborgerweg richting zuidlaren en ja hoor een kat schiet zo de berm uit over de weg en onder de motor ,ik boven op de rem een doodschrik hart in mijn keel .
Toen eerst maar door gereden naar het Zuidlaardermeer even van de schrik bekomen .
Kat dood........
Dat was mijn eerste rit na ongeveer 18 jaar ,wat gaat er meer gebeuren ...
Voor het eerst even een langer ritje willen maken op de motor eerst even over de es lekker rustig geen verkeer,toen maar even over de schipborgerweg richting zuidlaren en ja hoor een kat schiet zo de berm uit over de weg en onder de motor ,ik boven op de rem een doodschrik hart in mijn keel .
Toen eerst maar door gereden naar het Zuidlaardermeer even van de schrik bekomen .
Kat dood........
Dat was mijn eerste rit na ongeveer 18 jaar ,wat gaat er meer gebeuren ...
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
Re: Kat onder de motor.....
Toch wel meegenomen hè?berend botje schreef: Kat dood........
Uitkoken en schedeltje als trofee op de motor knopen en 't velletje is goed bruikbaar als zadeldekje.
Kat heeft d'r toch niks meer aan

Olive is the New Black
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Niet te druk om maken!berend botje schreef: Dat was mijn eerste rit na ongeveer 18 jaar ,wat gaat er meer gebeuren ...
Ben blij dat 't een kat was en geen kind.
Trouwens, ook al werkt 't menselijk instinct vaak andersom, voor zo'n kat moet je niet in de ankers gaan hoor! Daar breng je jezelf mee in gevaar. Voor hetzelfde geld was je onderuit gegaan.
Dua eigenlijk heb je geen pech gehad tijdens je 'eerste' rit, maar juist geluk!

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Hey Goos
ik ben ook blij dat het geen kind was ,maar je schrikt je dood man van zo'n k@tkat dus bij een evt volgende keer gewoon door rijden dus ,maar je remt uit je zelf ja gierende banden hoor en "bob bob" er overheen ,
Misschien heb je wel gelijk dat ik geluk heb gehad ,maar je denkt dan later weer van misschien is die kat wel van een kind die hem dan dood op straat ziet liggen en overstuur raakt .
Maar goed het kan ook met één van onze 3 honden gebeuren ,als het hek open staat en ze rennen de straat op .
Het wordt iets gemakkelijker maar ik zat er wel mee.
ik ben ook blij dat het geen kind was ,maar je schrikt je dood man van zo'n k@tkat dus bij een evt volgende keer gewoon door rijden dus ,maar je remt uit je zelf ja gierende banden hoor en "bob bob" er overheen ,
Misschien heb je wel gelijk dat ik geluk heb gehad ,maar je denkt dan later weer van misschien is die kat wel van een kind die hem dan dood op straat ziet liggen en overstuur raakt .
Maar goed het kan ook met één van onze 3 honden gebeuren ,als het hek open staat en ze rennen de straat op .
Het wordt iets gemakkelijker maar ik zat er wel mee.
Laatst gewijzigd door Rat op wo apr 30, 2008 10:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Hey Woody.
Ja idd die stikker moet ik hebben k,heb wel de beker nu ,maar het blijft schrikken .
(dat boek ken ik niet ,nou is mijn engels ook niet zo goed)
even leuk tussen door: trotse vader zegt tegen zijn buurman ,ons jong kent ook engels,toe es jong zeg es wat .....huh yes va....
toen ik vroeger verkering kreeg met mijn nu huidige vrouw reed ik op mijn zundapp altijd over een donker fietspad met heeel veel wilde konijnen ook die vlogen onder de brommer door en er tegen aan ,als ik dan thuis was zaten de konijnenharen op mijn schoenen en aan de brommer dus dat deed mij ook niks .
Dus nait soezen moar gewoon deur broezen....
Ja idd die stikker moet ik hebben k,heb wel de beker nu ,maar het blijft schrikken .
(dat boek ken ik niet ,nou is mijn engels ook niet zo goed)
even leuk tussen door: trotse vader zegt tegen zijn buurman ,ons jong kent ook engels,toe es jong zeg es wat .....huh yes va....
toen ik vroeger verkering kreeg met mijn nu huidige vrouw reed ik op mijn zundapp altijd over een donker fietspad met heeel veel wilde konijnen ook die vlogen onder de brommer door en er tegen aan ,als ik dan thuis was zaten de konijnenharen op mijn schoenen en aan de brommer dus dat deed mij ook niks .
Dus nait soezen moar gewoon deur broezen....
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Afhankelijk van de grootte van het dier kun je beter wel in de ankers gaan inderdaad!de vlieger schreef:moet je een mechelse scheper in je voorwiel krijgensmak!!!! en daar ga je!!!
![]()
![]()
hond dood, honda in de prak en ik slaag van de eigenaares
![]()
![]()
![]()
![]()

Maar 't ging nu over een kat.
Ik ken een motor-rijinstructeur die in het gips zat omdat hij over een konijntje was gereden... maar dat was in een bocht en dan geeft zo'n beestje blijkbaar het effect van olie op de weg! Dat kan dus ook.

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
hah bah nee dat is smerigDyrck schreef:Toch wel meegenomen hè?berend botje schreef: Kat dood........
Uitkoken en schedeltje als trofee op de motor knopen en 't velletje is goed bruikbaar als zadeldekje.

-
- Bezoek Rat
Je bent een ratbiker of je bent geen ratbiker.berend botje schreef:hah bah nee dat is smerigDyrck schreef:Toch wel meegenomen hè?berend botje schreef: Kat dood........
D'r op met die handel !
Groeten, Hertog Jan
Oh nou als dat in NL binnen de bebouwde kom gebeurd dan is de eigenaresse van de hond volledig aansprakelijk omdat zo'n beest aangelijnd moet zijn.de vlieger schreef:moet je een mechelse scheper in je voorwiel krijgensmak!!!! en daar ga je!!!
![]()
![]()
hond dood, honda in de prak en ik slaag van de eigenaares
![]()
![]()
![]()
![]()
En als-tie vanuit een huis of een tuin ineens de weg oprent ook.
Hadden ze dat beest maar moeten africhten. Gaat ze slaan, dan komt er nog een aanklacht wegens mishandeling bij.
Stom wijf zeg...
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
roadkill aan je rat hangen is best leuk hoor.... en handig... de nestelende koolmees in de voortuin is heel blij met het eenderde-konijn-roadkill van de plakbak. en alle baby-koolmeesjes waarschijnlijk ook, want die hebben nu een heeeeeeel zacht nestje...
(plakbak is iets minder blij, want d'r konijn is helemaal kaalgeplukt)
(plakbak is iets minder blij, want d'r konijn is helemaal kaalgeplukt)
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb even op internet gekeken maar ik vind eigenlijk maar één iemand die die kadvers aan zijn bike hangt en dat is rat ralf (kanaal ratte)
Het zal wel een mooie stinkerij zijn ,van uit mijn werk moet ik ook wel een een kadaver uit het water halen ,schaap ,ree kalf,hond ,eend noem maar op maar die dingen stinken !!!!!!!
En dan aan de motor hangen ???gatverdamme ,nee das niks.
BB
Het zal wel een mooie stinkerij zijn ,van uit mijn werk moet ik ook wel een een kadaver uit het water halen ,schaap ,ree kalf,hond ,eend noem maar op maar die dingen stinken !!!!!!!

En dan aan de motor hangen ???gatverdamme ,nee das niks.
BB