even voorstellen
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
even voorstellen
hallo allemaal,
zal ik me even voorstellen, had het helemaal over het hoofd gezien dat rADt me al welkom had geheten hier, het is dat de vriendin ook eens op het forum keek en het me toenet zei.
ik ben dus beinhart, in het echt werner (een duitse stripheld heet werner beinhart daarom noem ik mezelf beinhart) rijd al motor sinds mijn 18e altijd een harley mooi gevonden maar door het studenten budget een honda cx500 gekocht. doorgegroeit naar een goldwing en voor de fun weer zo'n cx500 erbij gekocht, rijd daar net zo graag op (eigenlijk nog liever!) verder heb ik door de vriendin dus ook roy gekregen, die lekker meewil en mag in de tanktas. wilde eigenlijk altijd graag een ratbike, maar durfde de stap niet goed te zetten, tot ik er dus toch langzaam meer spulletjes aanhing, het hek was van de dam toen ik de oude verzameling sleutelhangers op zolder vond van mijn ouders.... nu zit er ondertussen vanalles op, vond het alleen niet dat ikzelf hem als rat mocht benoemen dus toen we in goes rADt met vriendin tegenkwamen en die het zei was ik tevreden. ondertussen heb ik op de motorzegening in grubbenvorst ook al te horen gekregen van verschillende ratbikers dat het een echte is en voel ik me trots dat ik een ratje heb, heb hem trouwens de naam "de grasmaaier" gegeven, voor degene die er zondag bij cafe die twee bijwaren hebben hem kunnen bewonderen anders hier de link naar mijn pixum album; http://www.pixum.nl/members/beinhart1/? ... 5c8d87446b
dit was het wel voor het begin, en tot een volgend treffen...
groetjes werner
zal ik me even voorstellen, had het helemaal over het hoofd gezien dat rADt me al welkom had geheten hier, het is dat de vriendin ook eens op het forum keek en het me toenet zei.
ik ben dus beinhart, in het echt werner (een duitse stripheld heet werner beinhart daarom noem ik mezelf beinhart) rijd al motor sinds mijn 18e altijd een harley mooi gevonden maar door het studenten budget een honda cx500 gekocht. doorgegroeit naar een goldwing en voor de fun weer zo'n cx500 erbij gekocht, rijd daar net zo graag op (eigenlijk nog liever!) verder heb ik door de vriendin dus ook roy gekregen, die lekker meewil en mag in de tanktas. wilde eigenlijk altijd graag een ratbike, maar durfde de stap niet goed te zetten, tot ik er dus toch langzaam meer spulletjes aanhing, het hek was van de dam toen ik de oude verzameling sleutelhangers op zolder vond van mijn ouders.... nu zit er ondertussen vanalles op, vond het alleen niet dat ikzelf hem als rat mocht benoemen dus toen we in goes rADt met vriendin tegenkwamen en die het zei was ik tevreden. ondertussen heb ik op de motorzegening in grubbenvorst ook al te horen gekregen van verschillende ratbikers dat het een echte is en voel ik me trots dat ik een ratje heb, heb hem trouwens de naam "de grasmaaier" gegeven, voor degene die er zondag bij cafe die twee bijwaren hebben hem kunnen bewonderen anders hier de link naar mijn pixum album; http://www.pixum.nl/members/beinhart1/? ... 5c8d87446b
dit was het wel voor het begin, en tot een volgend treffen...
groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ja rADt,
als je de link van pixum helemaal opend staat er rechts een pijltje die klik je aan en kom je in het hele album waar ook al "mooiere" foto's staan hihi...
groet werner
ps, zal binnenkort meer nieuwe foto's erbij zetten
als je de link van pixum helemaal opend staat er rechts een pijltje die klik je aan en kom je in het hele album waar ook al "mooiere" foto's staan hihi...
groet werner
Laatst gewijzigd door beinhart op ma mei 05, 2008 8:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Het is in ieder geval wel duidelijk dat je motor in de smaak is gevallen. Verhoudingsgewijs staat die veel op de foto's.beinhart schreef:ja rADt,
groet werner
En als ik weer eens in de buurt kom, zie je me vanzelf verschijnen.
Radt, Ratter, Ratst.
Jaa, dat heb ik weer gemist afgelopen zondag.
Had de motor ook wel willen zien.
Maar nu dan toch ook welkom hier.
De motor vind ik ook superrrrrrrrr.
Mijn motor was er mee gestopt maar is gelukkig weer gerepareerd.
Nu dan maar weer proberen de volgende x.
Vind het echt jammer dat ik het heb moeten missen.
Maar er zullen er nog vele komen ga ik van uit.

Had de motor ook wel willen zien.

Maar nu dan toch ook welkom hier.

De motor vind ik ook superrrrrrrrr.

Mijn motor was er mee gestopt maar is gelukkig weer gerepareerd.
Nu dan maar weer proberen de volgende x.
Vind het echt jammer dat ik het heb moeten missen.
Maar er zullen er nog vele komen ga ik van uit.

I'am not crazy, it likes only