Het Weer
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb me vandaag op de motor zijknat laten regenen door zo'n hoosbui. Het was op de snelweg. Ik ben zelfs nog gestopt en uiteindelijk ben ik de snelweg afgegaan om te schuilen. Ik zag werkelijk niks meer. Mijn gezicht deed pijn van de regen, mijn bril stond vol, en kon mijn ogen niet openhouden zonder die bril. Was een lekkere natte situatie.
Tcoh maar een BMW C1 kopen. Die motor is zo gek nog niet.
Tcoh maar een BMW C1 kopen. Die motor is zo gek nog niet.
Radt, Ratter, Ratst.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
De weg naar huis was zowat zwaarder dan het hele treffen: een gigantische bui op de a8-->a7 P'rend en dan lijkt alles te 'locken' bij die automobilisten: gaspedaal op 60, blik rechtvooruit, bochten met 40 nemen, remmen op rechte stukken zonder aanleiding, allemaal links blijven rijden, richtingaanwijzers blijken het ook niet meer te doen en met z'n allen de neus tegen het raam want daar, ja dáár mam/pap/opa.. rijdt iemand op een motor, zielug he, en dus een stuurreaktie (verkeerde dus in dit geval) waar weer volop op geanticipeerd moet worden want anders kom je nooit meer heelhuids thuis, om vervolgens zowat aan gort gereden te worden door die bestelbussen/mpv's/suv(ferd)'s...
Maarja.. houd wel van een uitdaging..lol en af en toe dan de claxon gebruiken is ook leuk hehehe
Maarja.. houd wel van een uitdaging..lol en af en toe dan de claxon gebruiken is ook leuk hehehe

- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Het was wel bijzonder om eens een witte Pasen mee te maken. Was voor mij de eerste keer dat ik met Pasen sneeuwballen heb kunnen gooien.
Ben ook nog even bij een paasshow bij zo'n motorzaak geweest. Viel mij op dat er buiten maar 2 motoren stonden, en binnen best veel mensen met een motorjas liepen. Zouden die nou echt met hun motorjas in de auto naar zo'n zaak komen?
Ben ook nog even bij een paasshow bij zo'n motorzaak geweest. Viel mij op dat er buiten maar 2 motoren stonden, en binnen best veel mensen met een motorjas liepen. Zouden die nou echt met hun motorjas in de auto naar zo'n zaak komen?
Radt, Ratter, Ratst.