Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Hoe vind je dan een zijspan rijden met zijwind van rechts?der obergefreiter schreef:yep, is beemer geworden , een r80rt )dus met zo´n badkuip er om heen . (ding gaat verdwijnen ) net als org.zadel en tank . vandaag gehaald, doodsangsten uitgestaan onderweg met die ballonfok voor me in de rukwinden . gauw span aan braaien
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb het fimpje ook maar eens bekeken. Zijn inderdaad leuke trukjes, die absoluut werken. Is net zoals een vuistslag geven met bijvoorbeeld een zakdoek in de holle ruimte van je hand. Krijg je een mokerslag effect. Maar je kan met sommige methodes uit dit fimpje iemand harstikke dood maken. Dus zit ook een risico aan.JPi schreef:![]()
maar pas op.. bij verkeerde inzet/gebruik ben je echt zwaar de lul.
Zwz.. veiligheid ontlenen aan hulpmiddelen is niet de manier..
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
geen probleem mee . tot nog toe.rADt schreef:Hoe vind je dan een zijspan rijden met zijwind van rechts?der obergefreiter schreef:yep, is beemer geworden , een r80rt )dus met zo´n badkuip er om heen . (ding gaat verdwijnen ) net als org.zadel en tank . vandaag gehaald, doodsangsten uitgestaan onderweg met die ballonfok voor me in de rukwinden . gauw span aan braaien
camperproleet
kon ik maar werkenredman schreef:Gewerkt na 2 weken vakantie.![]()
Was weer even wennen.
Gr Redman

nee echt als zelfstandige kan ik dit niet gebruiken geen werk geen inkomsten
vandaag wel ff fysio gehad
heb der gelijk de bijnaam de martelaar gegeven
knap je wel vanop zeg
alles maar dan ook alles hoorde je kraken
woensdag weer lekker hoor
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
maakt dat wat uit ja recht of links wind op je zijspan?rADt schreef:Hoe vind je dan een zijspan rijden met zijwind van rechts?der obergefreiter schreef:yep, is beemer geworden , een r80rt )dus met zo´n badkuip er om heen . (ding gaat verdwijnen ) net als org.zadel en tank . vandaag gehaald, doodsangsten uitgestaan onderweg met die ballonfok voor me in de rukwinden . gauw span aan braaien
ik heb er geen problemen mee
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
sneller rijden, dan blijf je de zijwind voorbigjohn schreef:maakt dat wat uit ja recht of links wind op je zijspan?rADt schreef:Hoe vind je dan een zijspan rijden met zijwind van rechts?der obergefreiter schreef:yep, is beemer geworden , een r80rt )dus met zo´n badkuip er om heen . (ding gaat verdwijnen ) net als org.zadel en tank . vandaag gehaald, doodsangsten uitgestaan onderweg met die ballonfok voor me in de rukwinden . gauw span aan braaien
ik heb er geen problemen mee

Een hoop Amigo's!!!
-
- Bezoek Rat
Of je span verlagen dan ken je " onder de wind door"de vlieger schreef:sneller rijden, dan blijf je de zijwind voorbigjohn schreef:maakt dat wat uit ja recht of links wind op je zijspan?rADt schreef: Hoe vind je dan een zijspan rijden met zijwind van rechts?
ik heb er geen problemen mee![]()
![]()

gespannfahrer