Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » zo aug 17, 2008 11:26 pm

Vanmiddag het laatste koren van het land gehaald,in de na middag nog een boer uit het dorp geholpen om hooipakjes binnen te halen ,186 pak in handen gehad ,dan verneem je wel dat je geen 20 meer bent ,heb foei last van mijn rug ,dat moet eigenlijk niet want heb nog 1 week vakantie en omdan met pijn in je rug te zitten is geen pretje ,keb al een herina gehad en dat moet niet weer je verneemt pas dat je te gek hebt gedaan als het leed al is geschied,vanavond later begon het hier pas te regenen dus morgen geen koren of hooi gelukkig,ik ga morgen de carbs schoon maken van mn brommer en een oud onderstel van een aanhanger slopen .

morgen gaat JR naar het voortgezet onderwijs ach is toch even weer anders en de lady moet weer werken morgen dan heb ik het rijk alleen morgenvroeg ,ik zal er ook even aan gaan wennen dat ik vroeger uit mijn nest kom want anders heb ik dat volgende week weer als ik weer aan het werk moet ,ik heb daar altijd zeer veel moeite mee (is maar één dag) dan zit je er zo weer in .

BB :D

kaiman
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door kaiman » ma aug 18, 2008 3:16 pm

nachtmerrie schreef:Vanmorgen voor de 2e dag op rij met Kaiman naar het Limburgse. Effe een intact luifeltje opgehaald.
Moet nog even vastgeplakt worden aan de hut van der Kaiman maar..... dan kenne we ook voort overdekt BBQen. Is da wa :!:
nix BBQ
SLEUTELHOEK :!:

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » ma aug 18, 2008 5:14 pm

sleutelhoek? Man je hebt daar een hele schuur staan.. :?
BBQ dus.. :twisted:

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door 2strokerob » ma aug 18, 2008 5:55 pm

Wat een partij dagen achter de rug zeg! :roll: Maandag(vandaag dus )weer naar Franrijk op vakantie met de auto deze keer en met mijn kleine draakje..
Maar donderdag ging de Astra station naar de kloot :evil: ..koppeling ging slippen..dus net nog ff nieuwe plaat erin...en waaaatttt komt nu niet meer vrij...gvd!!! was al heel laat en volgende dag naar Iron Maiden... laat maar ,dan met Esters auto..ietsje kleiner maar mot dan maar :x ...
Afijn concert eg tof :-** daarna stappen en slapen in Groningen :-/
Vandaag alles ingepakt en gepropt in de Shitquecento, lekker onderweg en dan vlakbij Maastricht ja hoor temp schiet omhoog....nee he :x radiator was al niet best en verloor al wat koelvloeistof maar nu ging het wel erg hard en de ventilator ging ook al niet aan :evil: :evil: :evil:
Gelukkig woont Esters zus en de buurt en daar een nieuwe radiator en thermoschakelaar gekocht...dus de halve dag sleutelen om radiator in te bouwen....bah eerst halve auto slopen om bij dat ding te komen...pfffff
Nu klaar en ff stoom afblazen hier op het forum met een biertje :P
Dus tot over anderhalve week luitjes,MZlllss,Rob.
Fuel is what I burn!

criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door criticz » ma aug 18, 2008 6:40 pm

een goed begin is het halve werk, Rob... of ging Murphy's Law anders?

nee, ff serieus, hoop dat je een prima vakantie hebt en dat dit de enige pech-dinges was.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

nachtmerrie
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door nachtmerrie » ma aug 18, 2008 9:12 pm

1 Troost Rob, jij hebt Frankrijk en zon in het vooruitzicht. :)
De vooruitzichten voor de thuisblijvers (waaronder ikke) zijn minder. Werken en zogauw je je kop buitensteekt, regen. :(

Hoe dan ook, fijne vakantie (in zoverre dat mogelijk is met zo'n draakje) :wink:
Nightmare at the darkside off the moon

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » ma aug 18, 2008 10:03 pm

Joepieieie..vakantieieieie :-** :-** :D Have fun!

Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » ma aug 18, 2008 10:29 pm

ik ben eindelijk begonnen mijn huis op te ruimen, de plannen lagen er al jaren.... Zo vond ik midden in de keuken twee bierkratten waar nog verscheidene volle flesjes in zaten (ik drink dat spul zelf niet). Ik dacht daar doe ik iemand nog een plezier mee, tot ik zag dat de houdbaarheidsdatum ergens in 2002 lag...... dat geeft de omvang van mijn probleem in huis ook meteen een beetje aan.....

Maar, ik ben vol goede moed, ik zal dit keer volharden, fier met de borst vooruit, stukje bij beetje.... en meer van dat soort algemeenheden.

dappere groetjes, Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » ma aug 18, 2008 10:45 pm

Captain Krimson schreef:ik ben eindelijk begonnen mijn huis op te ruimen, de plannen lagen er al jaren.... Zo vond ik midden in de keuken twee bierkratten waar nog verscheidene volle flesjes in zaten (ik drink dat spul zelf niet). Ik dacht daar doe ik iemand nog een plezier mee, tot ik zag dat de houdbaarheidsdatum ergens in 2002 lag...... dat geeft de omvang van mijn probleem in huis ook meteen een beetje aan.....

Maar, ik ben vol goede moed, ik zal dit keer volharden, fier met de borst vooruit, stukje bij beetje.... en meer van dat soort algemeenheden.

Aanhanger op de dam en weg flikkeren die rommel,zo heb ik de schuren opgeruimd . 4 aanhanger vol rommel,op een gegeven moment zit het je tot hier >:) weg met die troep,jij bent goed bezig .

ach en anders kan je altijd je haar nog wassen met dat bier is goed zeggen ze :wink:
of anders zet je als je een tuin hebt dat bier in een bakje ,is tegen de slakken ,of..........ja weg gooien kan ook :idea:

succes met de rommel :lol:

BB

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » di aug 19, 2008 7:51 am

Captain Krimson schreef:ik ben eindelijk begonnen mijn huis op te ruimen, de plannen lagen er al jaren.... Zo vond ik midden in de keuken twee bierkratten waar nog verscheidene volle flesjes in zaten (ik drink dat spul zelf niet). Ik dacht daar doe ik iemand nog een plezier mee, tot ik zag dat de houdbaarheidsdatum ergens in 2002 lag...... dat geeft de omvang van mijn probleem in huis ook meteen een beetje aan.....

Dan kom je vast aardig wat rotzooi tegen dat je leuk op je motor kan hangen, heb je een yunkrat!
Radt, Ratter, Ratst.

Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » di aug 19, 2008 9:26 am

rADt schreef:

Dan kom je vast aardig wat rotzooi tegen dat je leuk op je motor kan hangen, heb je een yunkrat!
die heb ik al, moet er alleen een keer de moed voor opbrengen de remmen weer gangbaar te maken.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat

Bericht door Woody » di aug 19, 2008 9:05 pm

Weer terug van een korte vakantie naar Drentûh. Campinkie geboekt vlakbij TT circuit, kaartjes voor Iron Maiden hadden we al.
Een paar piccies van de heenreis:

Joepie! We zijn de Beemster uit!
Afbeelding
Ergens in de Wieringermeer of zo....
Afbeelding
Afsluitdijkje:
Afbeelding
De eenzame fietser....
Afbeelding
Nieuwe tunnel/aquaduct bij Sneek:
Afbeelding
En vandaag terug op de Afsluitdijk:
Afbeelding

Iron Maiden & vriendjes was fantastisch! Behalve die muts van een Laura Mills dan, maar toen gingen we een T-shirtje scoren.
Daarna Camelot (goed) toen Within Temptation (erg goed) en daarna Iron Maiden (geweldig goed). Na afloop nog 'even' teruglopen naar de kamping en afgebierd voor de tent. Lekker uitgeslapen.....
JA WE WAREN MET DE AUTO en Carla reed op de heenweg. Is ook wel eens lekker en met de achterbank plat de achterbak voorgedouwd met zooi. :wink: :wink:
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » di aug 19, 2008 9:48 pm

en niet even langs komen??

Hertog Jan
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door Hertog Jan » di aug 19, 2008 9:52 pm

Hij is toch langs geweest ?

Groeten, Hertog Jan