wie mij???Goos schreef:Bied hem maar eens een sigaretje aan ...criticz schreef:wat lief dat je voodoo ook kusjes geeftvoodoo schreef: dank je, schatje.
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
.... ik snapte d'r eerlijk gezegd geen moer van.... tot ik het onderschrift las...aha, vandaar.Ik heb me zelfs nog "dood door besmettelijke ziekte, waarschijnlijk overgebracht door ratten" laten verklaren Cool om daarna zeer spectaculair in het "vuur" van een brandend landhuis te laten verbranden...
Tja, het was of dat, of ik zou "opgeknapt" worden door e.o.a. modehuis/kapperszaakgedoe...wat dus zou betekenen dat ik de rest van die avond zou moeten doorbrengen in een roze/gele/whatever jurk met veel froezels en kantjes...dan maar liever "door de Ratten besnuffeld" Razz
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Je bent niet de enige...tis ook niet gemakkelijk uit te leggencriticz schreef: .... ik snapte d'r eerlijk gezegd geen moer van.... tot ik het onderschrift las...aha, vandaar.

beetje uitleg: http://www.ravenskeep.nl/Html/LRP/Lrp-dummies.html
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Als je al de volle naam gebruikt ipv de afkorting verheldert al een hoop denk ikCadcatz schreef:Je bent niet de enige...tis ook niet gemakkelijk uit te leggencriticz schreef: .... ik snapte d'r eerlijk gezegd geen moer van.... tot ik het onderschrift las...aha, vandaar.

Live Action Role Playing, oftewel een veld volwassen malloten die "cowboytje en indiaantje" spelen

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Hoezo, larpen is toch een gewoon Nederlands werkwoord?magna schreef:Als je al de volle naam gebruikt ipv de afkorting verheldert al een hoop denk ikCadcatz schreef:Je bent niet de enige...tis ook niet gemakkelijk uit te leggencriticz schreef: .... ik snapte d'r eerlijk gezegd geen moer van.... tot ik het onderschrift las...aha, vandaar.
Live Action Role Playing, oftewel een veld volwassen malloten die "cowboytje en indiaantje" spelen

Net als AD&Den... of is dat alleen in mijn hoofd zo?

Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
iets met kerkers en draken of zo denk ik.... Ik heb ooit nog verhalen geschreven voor een verbasterd soort "Oog Des Meesters". Maar het is allemaal wat merkwaardig met mensen die niet hun eigen naam gebruiken maar een of andere gefantaseerde naam....
groetjes Captain Krimson
groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
Oog des Meesters, ook ooit nog gespeeld.Captain Krimson schreef:iets met kerkers en draken of zo denk ik.... Ik heb ooit nog verhalen geschreven voor een verbasterd soort "Oog Des Meesters". Maar het is allemaal wat merkwaardig met mensen die niet hun eigen naam gebruiken maar een of andere gefantaseerde naam....
groetjes Captain Krimson
AD&D = Advanced Dungeons and Dragons
Beide ook role playing games, maar dan zonder zwaarden en niet in het bos maar met chips en dobbelstenen op tafel.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter