Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
Vandaag Hephalump voorzien van extra luchtslurf met K&N filter (voor op de kuip geschroefd).
Ook nog een systeem gemaakt om wat rook te produceren (Knijpfles met slang en RVS pijpje de L- uitlaat in). 1e test met 5 cc. koelvloeistof gaf al wat rook, morgen eens kijken of er buiten de bbk wat meer rook te produceren valt.
Ook nog een systeem gemaakt om wat rook te produceren (Knijpfles met slang en RVS pijpje de L- uitlaat in). 1e test met 5 cc. koelvloeistof gaf al wat rook, morgen eens kijken of er buiten de bbk wat meer rook te produceren valt.
Olive is the New Black
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
En nu? Nog steeds minimale klachten? Of heb je er alsnog meer aan over gehouden?Teevee schreef:Ik heb mezelf niet eens pijn gedaan! Beetje spierpijn in de schouders maar da's alles.fasteddie schreef:tjeetje gelukkig heb je zelf niks zeg!!! goede koprollen zal ik maar zeggen
succes met je motor
(Ik verwacht dat ik een week plat lig als ik zo'n stunt uithaal met die stramme spieren van mij.)

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
Nee, dat was het wel zo'n beetje. De dag ernaa wat meer spierpijn, alle spieren waar mijn bovenarmen mee vast zitten, maar verder geen klachten.
Vanmorgen druk in de weer geweest met glasvezelplamuur dus heeft de kuip weer wat van zijn oorspronkelijke vorm terug.
Vanmorgen druk in de weer geweest met glasvezelplamuur dus heeft de kuip weer wat van zijn oorspronkelijke vorm terug.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
-
- Rataplan Rat
Sterkte Gerrit...
Gister toch naar het Chopperstyletreffen geweest in Huissen. Erg gave locatie op een soort oud fabrieksterrein. Alles was aanwezig food en drinks, wqt muziek, zitbanken, 's avonds groot kampvuur..
In elk geval een geslaagd klein treffen, ik heb wat propaganda gemaakt voor DHR (helaas geen flyers bij me)...alleen de terug weg was nogal vochtig
...
MZlllsss,Rob.

Gister toch naar het Chopperstyletreffen geweest in Huissen. Erg gave locatie op een soort oud fabrieksterrein. Alles was aanwezig food en drinks, wqt muziek, zitbanken, 's avonds groot kampvuur..
In elk geval een geslaagd klein treffen, ik heb wat propaganda gemaakt voor DHR (helaas geen flyers bij me)...alleen de terug weg was nogal vochtig

MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Gisteren een begin gemaakt met het verwijderen van een aantal coniferen achter in de tuin. als die eruit zijn kunnen we een extra terrasje maken van 6x4 meter...overkapping erop, apart hoekje voor de BBQ...leuk feesthokje
Op die plek staat nl. tot laat in de avond nog zon, en tis zonde om daar geen gebruik van te maken. Met een beetje geluk ist voor mijn verjaardag klaar
Wilden we vandaag mee verder gaan, maar het weer zit helaas niet echt mee. De lichamelijke gesteldheid laat trouwens ook wel iets te wensen over, na een leuk bruiloftsfeestje gisteravond/vannacht

Wilden we vandaag mee verder gaan, maar het weer zit helaas niet echt mee. De lichamelijke gesteldheid laat trouwens ook wel iets te wensen over, na een leuk bruiloftsfeestje gisteravond/vannacht

There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
We hebben wel al een hoop stenen waar onkruid tussendoor groeit achter op t veld liggen...telt dat ook als rotstuin?criticz schreef:hm... het begin van het hele verhaal klinkt me extreem bekend in de oren... wat denk je, komt er over een week of wat ook een rotstuin?Gisteren een begin gemaakt

Het moet iig binnen een week of 3 zover klaar zijn dat we er kunnen zitten, ben momenteel aan het tekenen geslagen, overkapping gaat nog wel wat problemen opleveren denk ik..
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...