Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Een voorspoedig herstel toegwenst Rat!
Gisteren een bod gedaan op een Honda CB450S op marktplaats....hopelijk lukt dat.
Is ter vervanging van het zinloos verkrachte CBeetje waar Carla tot vorige week zondag op reed.
Nou nog even de uitkomst van de schade-expertise afwachten...
Gisteren een bod gedaan op een Honda CB450S op marktplaats....hopelijk lukt dat.
Is ter vervanging van het zinloos verkrachte CBeetje waar Carla tot vorige week zondag op reed.
Nou nog even de uitkomst van de schade-expertise afwachten...

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Rat fijn voor jou dat het weer allemaal achter de rug en je er ook nog goed bij voelt.
Vandaag ontdekt dat ik een wel heel bekende klant heb.
Ann Clark komt hier zo al een tijdje over de vloer, om haar kleding te laten aanpassen.
Nooit bij stil gestaan dat het de Ann Clark is, terwijl ik al van men 14de naar haar muziek luisterde.
Ze bracht dan ook altijd kleding binnen op naam van haar vriendin.
De wereld is toch klein, en ze leek me een gewoon alledaags huisvrouwtje.
Ann Clark komt hier zo al een tijdje over de vloer, om haar kleding te laten aanpassen.
Nooit bij stil gestaan dat het de Ann Clark is, terwijl ik al van men 14de naar haar muziek luisterde.
Think Pink
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
angel schreef:...................
Hee gaaf zeg! Grappig dan he, dat je daar dan achter komt. Vroeger hebben wij ook naar haar muziek geluisterd.
Even ter 'illustratie' http://www.youtube.com/watch?v=TrI715zi5YQ
Groeten Eline-fasteddie.
-
- Rataplan Rat
Ken je dat? Ben je een avondje bezig geweest om wat werkbankframe van de ene naar de andere plek te verhuizen, ben bijna thuis, struikel je toevallig het café om de hoek binnen, heb je nog net geen slok van je pils kunnen nemen en dan krijg je een papiertje onder je neus geschoven met de mededeling: 'invullen, nu meteen, je 10 slechtse popnummers/homonummers die je kent'. Hebbikdatweer, kan ik ook nog eens gaan nadenken....

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Denk je op een zaterdagavond op een treffen tussen 23.15 uur en 0.30 uur met een fles whiskey bij een vuurton te zitten, blijkt dat je volgens de bank bij 2 banken in Amsterdam in totaal €2550,- gepind te hebben !
Gisteravond nog met de bank gebeld, blijken ze m'n pas geskimd te hebben. Gelukkig hadden ze bij de bank dit op maandag al ontdekt en hebben ze meteen m'n pas geblokkeerd.
Het geld krijg ik gelukkig terug en een nieuwe pas is al onderweg, maar je schrikt je de pleuris als er ineens €2550,- van je rekening is verdwenen en je maximaal rood staat.

Gisteravond nog met de bank gebeld, blijken ze m'n pas geskimd te hebben. Gelukkig hadden ze bij de bank dit op maandag al ontdekt en hebben ze meteen m'n pas geblokkeerd.
Het geld krijg ik gelukkig terug en een nieuwe pas is al onderweg, maar je schrikt je de pleuris als er ineens €2550,- van je rekening is verdwenen en je maximaal rood staat.
Laatst gewijzigd door Dyrck op do sep 03, 2009 2:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Olive is the New Black
-
- Bezoek Rat
dure hobby dat treffens bezoeken .Dyrck schreef:Denk je op een zaterdagavond op een treffen tussen 23.15 uur en 0.30 uur met een fles whiskey bij een vuurton te zitten, blijkt dat je volgens de bank bij 2 banken in Amsterdam in totaal €2550,- gepind te hebben !![]()
maar goed dat je die poen terug krijgt man .
camperproleet
Lekker is dat, ik kreeg eergisteren een brief van de bank dat ze om deze reden mijn pas geblokkeerd hebben. Hij is gebruikt is een gekraakte automaat en vermoedelijk gekopieerd. Er is bij mij alleen niets afgeschreven.Dyrck schreef:Denk je op een zaterdagavond op een treffen tussen 23.15 uur en 0.30 uur met een fles whiskey bij een vuurton te zitten, blijkt dat je volgens de bank bij 2 banken in Amsterdam in totaal €2550,- gepind te hebben !![]()
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter