Muis
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Zo, vandaag weer wat tijd in de schuur doorgebracht met demonteren en voorbereiden.
een vorige eigenaar was iig wel creatief met oplossingen. Wie herkent wat deze carterplug origineel ooit was?

Een oplossing voor een kapotte ontluchtingsboutje op de remklauw waar ik eigenlijk niet zo gelukkig mee zou zijn als ik niet toch al van plan was de klauw te vervangen door een oplossing die remt ipv enkel vertraagd.

Het wordt al kaler en kaler:

Point of no return

Oeps, ff niet helemaal goed vastgezet en hij zakte "door" z'n middenbok. Gelukkig zeker ik m'n projecten altijd aan het plafond.

Zo, voorpootjes eruit om deze op te knappen, poging doen ze in te korten (en anders gewoon doorsteken) en verse keerringen. Het chroom zag er nog goed uit, daar waar dat belangrijk is.
Het lijkt steeds minder op een motor

een vorige eigenaar was iig wel creatief met oplossingen. Wie herkent wat deze carterplug origineel ooit was?

Een oplossing voor een kapotte ontluchtingsboutje op de remklauw waar ik eigenlijk niet zo gelukkig mee zou zijn als ik niet toch al van plan was de klauw te vervangen door een oplossing die remt ipv enkel vertraagd.

Het wordt al kaler en kaler:

Point of no return

Oeps, ff niet helemaal goed vastgezet en hij zakte "door" z'n middenbok. Gelukkig zeker ik m'n projecten altijd aan het plafond.

Zo, voorpootjes eruit om deze op te knappen, poging doen ze in te korten (en anders gewoon doorsteken) en verse keerringen. Het chroom zag er nog goed uit, daar waar dat belangrijk is.
Het lijkt steeds minder op een motor

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Gohhhhhhh Chris.
Hij begint verdacht veel op die honda (ex Petra) te lijken.
Je weet wel, dat project dat jij even onder het rode dekzijl vandaan mocht zien. Inspiratie opgedaan????????????????????

Hij begint verdacht veel op die honda (ex Petra) te lijken.

Je weet wel, dat project dat jij even onder het rode dekzijl vandaan mocht zien. Inspiratie opgedaan????????????????????

Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
neee joh, je kunt toch zien dat het een bougie is geweest. Zal wel een helicoil als schroefdraad in het blok zitten denk ikvoodoo schreef:Banjo van rempomp/slang?magna schreef:. Wie herkent wat deze carterplug origineel ooit was?
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan