Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Ben Ben niet tegengekomen op de beurs.mania schreef:je zal Ben misschien wel tegenkomen, die ging vandaag ook naar de beurs.magna schreef:vandaag eerst naar de motorbeurs en vanavond naar de HMH, Skunk Anansie treedt op
Skunk Anansie, Kei vet!!!!!
Skunk Anansie was idd ERG VET, ze speelden een fantastisch concert met zowel de hits als de nieuwe nummers, ze hebben bijna 2 uur gespeeld, met 2x een toegift:-**

Skin deed niet alleen crowdsurfen, maar ook crowdWALKEN, ze liep over de handen van het publiek, zonder een noot te missen.

Het was weer heerlijk, 1.52m kale ADHDende stuiterbal op speed

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Mijn dinnetje spaart blikken.redman schreef:Wiens vriendin verzamelde er ook weer oude blikken,want ik heb er nog 4 gevonden.
1 vaan Maggi,2 van de Gruyter,en een onbekende.
Gratis.
Gr Redman
Bij DHR ruilen voor bier?
Gisteren setje lagers voor span gehaald en gisteravond herdacht dat moeders al weer 5 jaar weduwe is.

Vandaag thuis oude lagers vervangen en nu draait het wiel weer strak rond en zonder rare knakgeluiden.

Olive is the New Black
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dat schijnt idd erg lastig te zijn, broer van me heeft z'n abonnement gewoon verlengt met de oude voorwaarden erbij, was het voordeligst bij hem. Tis maar wat je wilt met dat ding. Succes met de speurtocht. Probeer eens bij je huidige aanbieder of zo'n telefoonwinkel binnenstappen.Captain Krimson schreef:poging gedaan uit te zoeken hoe ik mijn telefoonabonnement dat binnenkort afloopt het gunstigst kan verlengen.... ik kom er niet uit....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik heb nog een paar weken de tijd. Ik heb nu een iPhone en zit er over te denken om een goedkoop sim-only abonnement te nemen (wil wel mijn nummer behouden) zonder internet en eind maart een iPad met dataabonnement er bij te nemen. Dan ben ik nog niet eens zo veel duurder uit dan met een nieuwe iPhone.
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
ik heb al jaren een sim only, ik betaal dan de helft van mijn abo.
aangezien mijn vriend en kind elk jaar een ander telefoon willen, neem ik altijd hun oude.
Je kan eens kijken bij gsmeasy.nl daar verleng ik mijn huidige ook altijd bij. wel maar voor een jaar nemen. En je kan altijd je oude nummer meenemen, en meestal is dat gratis.
aangezien mijn vriend en kind elk jaar een ander telefoon willen, neem ik altijd hun oude.
Je kan eens kijken bij gsmeasy.nl daar verleng ik mijn huidige ook altijd bij. wel maar voor een jaar nemen. En je kan altijd je oude nummer meenemen, en meestal is dat gratis.
't zal allemaal wel.........
haaaaaaai everybody!!!
wij zijn weer terug in nederland (WAT IS HET HIER KOLERE KOUD), koffertjes uitgepakt, meegesmokkelde schelpjes en heeeele kleine stukjes versteend koraal aan de kids cadeau gedaan en trots m'n zonovergoten bruin geshowd.
d'r komt nog wel een fotootje, maar m'n eigen computer is een beetje dood, dus dat duurt nog ff....
wij zijn weer terug in nederland (WAT IS HET HIER KOLERE KOUD), koffertjes uitgepakt, meegesmokkelde schelpjes en heeeele kleine stukjes versteend koraal aan de kids cadeau gedaan en trots m'n zonovergoten bruin geshowd.
d'r komt nog wel een fotootje, maar m'n eigen computer is een beetje dood, dus dat duurt nog ff....
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Rataplan Rat