Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Vandaag langs de kant van de weg een FZR streetfighter uit elkaar geschroefd. Met de eigenaar samen.
Paar dagen terug gekocht, net afgespoten bij de wasstraat. Na 500 meter stopte het ding er mee.
Startmotor loopt maar verder niks. Bougiekabels los, starten, geen vonk.
Hij had het ding net en had nog geen idee waar de zekeringen en zo zaten. We hebben ze uiteindelijk gevonden onder het zadel (nadat we hadden ontdekt hoe dat vast zat).
Twee kapotte zekeringen en verder kroonsteentjes, veel plakband en ook heel veel water.
Zekeringen vervangen hielp ook niet, dus is hij verder maar gaan lopen.
Zonder schemas een onbekende kablboom uitpakken zagen we niet zo zitten.
Met wat geluk loopt het ding morgen weer als hij droog is.
Paar dagen terug gekocht, net afgespoten bij de wasstraat. Na 500 meter stopte het ding er mee.
Startmotor loopt maar verder niks. Bougiekabels los, starten, geen vonk.
Hij had het ding net en had nog geen idee waar de zekeringen en zo zaten. We hebben ze uiteindelijk gevonden onder het zadel (nadat we hadden ontdekt hoe dat vast zat).
Twee kapotte zekeringen en verder kroonsteentjes, veel plakband en ook heel veel water.

Zekeringen vervangen hielp ook niet, dus is hij verder maar gaan lopen.
Zonder schemas een onbekende kablboom uitpakken zagen we niet zo zitten.
Met wat geluk loopt het ding morgen weer als hij droog is.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vandaag het rijbewijs voor de oudste gaan aanvragen op het stadhuis.
Zij is gisteren geslaagd voor haar motor rijbewijs.
Vrijdag mag ze haar rijbewijs afhalen en heeft ze geen beperkingen meer om rond te rijden, enkel de beperking tot max 25 kw te besturen.
Ook is ze gisteren geslaagd voor het secundaire technische onderwijs met wel 4 onderscheidingen/ prijzen waardoor we deze middag ook nog konden shoppen.
Want ze heeft zo aan €95 waardebonnen gekregen, voor boeken bij de plaatselijke boekenhandels ter waarde van €65 en de free recordshop ter waarde van €30.
Nu heeft ze een MP4 speler er van aangekocht en een heel pak horror boeken.
Haar plezier kon niet meer stuk op deze manier, en wij zijn natuurlijk trots op haar.
Morgen zien want de jongste heeft uitgespookt afgelopen schooljaar.
Vrijdag mag ze haar rijbewijs afhalen en heeft ze geen beperkingen meer om rond te rijden, enkel de beperking tot max 25 kw te besturen.
Ook is ze gisteren geslaagd voor het secundaire technische onderwijs met wel 4 onderscheidingen/ prijzen waardoor we deze middag ook nog konden shoppen.
Want ze heeft zo aan €95 waardebonnen gekregen, voor boeken bij de plaatselijke boekenhandels ter waarde van €65 en de free recordshop ter waarde van €30.
Haar plezier kon niet meer stuk op deze manier, en wij zijn natuurlijk trots op haar.
Think Pink
angel schreef:Vandaag het rijbewijs voor de oudste gaan aanvragen op het stadhuis.

Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
netjes hoor, angel! ze is goed bezig!
manon en ik zijn inmiddels weer thuis, operatie is goed gegaan, maar het was wel behoorlijk pittig en ze heeft iets van 2 doosjes nietjes in d'r hoofd, 't arme kind.
maar, zoals ze zelf al zegt: vanaf nu kan het alleen maar beter gaan...
manon en ik zijn inmiddels weer thuis, operatie is goed gegaan, maar het was wel behoorlijk pittig en ze heeft iets van 2 doosjes nietjes in d'r hoofd, 't arme kind.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Wens haar veel beterschap van ons.criticz schreef:netjes hoor, angel! ze is goed bezig!
Think Pink
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
sterkte met herstel.criticz schreef:netjes hoor, angel! ze is goed bezig!
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ja hoorde aan de rechtse kant (als ik erop reed) een rare rammel, ja ondanks alle rammels...rADt schreef:Van de Junk-CX ???beinhart schreef:vanmorge al mijn accessoires rond het motorblok weggeknipt, mag straks een ander blokkie in...
Was je blok op ???
maar ik heb hier al een onderdelenmotor staan die in elkaar gebouwt zou worden voor de vriendin. die gaat nu morge het blok met uitlaat systeem eronder, das mooi want dat is allemaal al matzwart!
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...