posts op het Rataplan forum...

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

posts op het Rataplan forum...

Bericht door floris » ma mar 19, 2007 9:57 pm

Wat wordt er weinig nieuws gepost de laatste tijd :roll:
Of zit iedereen in de schuur, stieken aan brute projecten te werken i.p.v. hier op het forum te auwehoeren?

Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he? :wink:

Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Contacteer:

Re: posts op het Rataplan forum...

Bericht door Goos » ma mar 19, 2007 11:47 pm

floris schreef:Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he? :wink:
Jawel...met een pot thee, paracetamol en een bak.... :-*

De griep heeft me te pakken :x
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door redman » di mar 20, 2007 6:48 am

Er komt voorlopig alleen een ander voorwiel in de CB en misschien de apehanger die op de andere CB zat,en de dubbele remklauwen,en de 4 in 1 met super mega demper,en.....
Ben dus best wel druk maar dat is niet te zien ha ha.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

RoadWarrior
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door RoadWarrior » di mar 20, 2007 7:58 am

floris schreef:Wat wordt er weinig nieuws gepost de laatste tijd :roll:
Of zit iedereen in de schuur, stieken aan brute projecten te werken i.p.v. hier op het forum te auwehoeren?

De ene helft heeft griep, en de andere helft loopt te posten op "dat andere motor forum". :evil: :wink: :evil:
CHROME won't get you home.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » di mar 20, 2007 8:26 am

Griep?? Wie wat waar..???? Nergens last van :? En idd niet sleutelen maar riedn met dat spul! Vorig weekend de dijken rond Tiel onveilig gemaakt hehehe. Ff de bandjes weer rond maken :twisted:

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » di mar 20, 2007 9:18 am

RoadWarrior schreef:
floris schreef:Wat wordt er weinig nieuws gepost de laatste tijd :roll:

De ene helft heeft griep, en de andere helft loopt te posten op "dat andere motor forum". :evil: :wink: :evil:
Ik ga niet vreemd, hoor!
Radt, Ratter, Ratst.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » di mar 20, 2007 9:19 am

Goos schreef:
floris schreef:Aahhhh nee het, toch niet voor de buis he? :wink:
Jawel...met een pot thee, paracetamol en een bak.... :-*

De griep heeft me te pakken :x
Beterschap. Zodat je weer snel op de motor kan stappen.
Radt, Ratter, Ratst.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » di mar 20, 2007 9:53 am

Er zijn natuurlijke manieren om helemaal geen griep of verkoudheden e.d. te krijgen en dan bedoel geen 'preventieve injecties' oid mee.
Is daar interesse voor op dit forum? Kan me voorstellen dat mensen liever rijden, of gewoon niet ziek willen zijn, dan in hun bed te liggen/boven de pot te hangen en te :-* :-* :-*
Vergt alleen een iets andere kijk op voeding en wat discipline...beetje maar hoor.. :mrgreen: 8)

Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door Dyrck » di mar 20, 2007 10:33 am

Wel een zere strot en hoesten, maar geen griepperig gevoel.
(Dank zij 10-15 gr. C/ dag en opvoerend)
Olive is the New Black

Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » di mar 20, 2007 10:47 am

hoor ik nu weer bij beide helften?

groetjes Captain Krimson

(edit typevaut)
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door 2strokerob » di mar 20, 2007 11:54 am

Zoveel mogelijk motorrijden helpt bij mij altijd goed :wink:
Als ik op de computer ga maak ik altijd een rondje Ratbikeforum,Motor-Forum en de forums van Freeratbikers/Riders Limburg/Zuid-holland en Labratten.Mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » di mar 20, 2007 12:16 pm

2strokerob schreef:Zoveel mogelijk motorrijden helpt bij mij altijd goed :wink:
Als ik op de computer ga maak ik altijd een rondje Ratbikeforum,Motor-Forum en de forums van Freeratbikers/Riders Limburg/Zuid-holland en Labratten.Mzzzls,Rob.
Rob, ben je ook al een fiets of brommer aan het verratten?

Nog niks griep of verkoudheid hiero, en gebruik ook geen vitaminenpreparaten want leef op hamburges, shoarma en friet, zonder konijnenvoer, gewoon geen tijd om ziek te worden denk ik, want ben veel te druk. WEL hard aan het sleutelen, de GS uiteraard, en de MZ is toegelaten op de Rogues show, strakke deadline dus, maar één tankhelft wil niet meewerken met het spuitwerk haha (die klote verf blijft maar reageren op elkaar, terwijl het van hetzelfde merk, type en soort is, snap er niks van, vanavond de slijpschijf er over en compleet opnieuw beginnen). Schuren en polijsten gebeurd gewoon in de huiskamer, dus tussendoor kunnen de forums gecheckt worden.
Ligt nog een vette racedempert te wachten en ook nog clip-ons, dus ik verveel me voorlopig niet.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » di mar 20, 2007 12:35 pm

Temperatuurverschillen tussen de verschillende lagen kan de oorzaak zijn.. . Craquelee-effekt?? Gebeurd bij te koude ondergrond van het te spuiten voorwerp en/of omgeving. En misschien toch verschillende oplosmiddelen in de verf :? Zou niet de eerste keer zijn dat dezelfde bussen anders van samenstelling blijken te zijn.. :evil:

Ziek worden en of blijven heeft vele oorzaken, niet ziek worden ook. Het een heeft echter niet altijd met het ander te maken :!: :mrgreen:

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » di mar 20, 2007 1:01 pm

JPi schreef:Temperatuurverschillen tussen de verschillende lagen kan de oorzaak zijn.. . Craquelee-effekt?? Gebeurd bij te koude ondergrond van het te spuiten voorwerp en/of omgeving. En misschien toch verschillende oplosmiddelen in de verf :? Zou niet de eerste keer zijn dat dezelfde bussen anders van samenstelling blijken te zijn.. :evil:

Ziek worden en of blijven heeft vele oorzaken, niet ziek worden ook. Het een heeft echter niet altijd met het ander te maken :!: :mrgreen:
Jpi,

Ik heb bewist gekozen voor spuitplamuur, grondlak, spuitverf en aflak van hetzelfde merk. Bij de ene tankhelft en het accukistje ging het helemaal perfect. Bij deze tankhelft opeens niet?! De lak gaat gewoon scheuren en rimpelen, en als je dan eenmaal aan het klooien bent (rimpels wegschuren en opnieuw overheen lakken) Dan komen dezelfde scheuren op dezelfde plek gewoon weer terug?! Dus ik denk dat ik gewoon beter tot op het metaal kan gaan afslijpen en gewoon opnieuw beginnen?? Er zit gewoon iets ergens iets in een onderlaag wat niet helemaal pluis is...

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » di mar 20, 2007 1:08 pm

ken het verschijnsel :evil: Ontvetting wel goed verlopen? Twijfel er niet aan maar hier hadden we op het werk hetzelfde.. Alles met aceton (heeeejjj..lol) schoon en vetvrij gemaakt om membranen te maken en toch elke keer weer kom je zo'n klote vlek weer tegen waar het membraan niet goed vormt.. :evil: :evil:
Of sta je ernaast een eitje te bakken ofzo.. :wink:

Suc6!

Plaats reactie