En komt je motor volgende week nog Rosmalen te staan ???magna schreef:Er lag vandaag een brief in de brievenbus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had 'm (half) voor de gein ingeschreven, mat eigenlijk totaal niet de verwachting dattie door de voorselectie zou komen![]()
![]()
Muis
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Er is eten van gemaakt: http://www.lupa-diervoeding.nl/contents/nl/d60.html
En niet zo zielig gaan doen: http://www.smulweb.nl/recepten/927551/Gevulde-relmuis
En niet zo zielig gaan doen: http://www.smulweb.nl/recepten/927551/Gevulde-relmuis
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Nee, dan liever plofkipvlees en kistkalverkarbonade. Opgeleukt met antibiotica want stel je voor dat het beestje ziek wordt!
Kan niet wachten tot de Schipholganzeborstfilet's in het koelschap van de super krijgen....dat wordt smullen!

Kan niet wachten tot de Schipholganzeborstfilet's in het koelschap van de super krijgen....dat wordt smullen!

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Rataplan Rat
Ah nu zie ik de foto's beter dan op M-F daar waren ze voor mij dan inelkaar...
Ziet er veelbelovend uit Chris mooi wieltje en mooie soldeer verbinding...met al dat koperkleurachtige gaat het misschien wel een beetje steampunk worden
Tja Excalibur weet ik niet .. denk niet dat Marian dr gezondheid alweer op een goed peil is om te slapen op een luchtbedje en om het ritje te maken op de motor...
MZlllsss,Rob.
Ziet er veelbelovend uit Chris mooi wieltje en mooie soldeer verbinding...met al dat koperkleurachtige gaat het misschien wel een beetje steampunk worden

Tja Excalibur weet ik niet .. denk niet dat Marian dr gezondheid alweer op een goed peil is om te slapen op een luchtbedje en om het ritje te maken op de motor...
MZlllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Het hele idee is idd wel een beetje steampunk-bedoeling idd.2strokerob schreef:Ah nu zie ik de foto's beter dan op M-F daar waren ze voor mij dan inelkaar...
Ziet er veelbelovend uit Chris mooi wieltje en mooie soldeer verbinding...met al dat koperkleurachtige gaat het misschien wel een beetje steampunk worden![]()
MZlllsss,Rob.
Als er iemand nog losse oude klokje, metertjes, wijzerplaten heeft liggen.....
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
De sloop???magna schreef:Het hele idee is idd wel een beetje steampunk-bedoeling idd.2strokerob schreef:Ah nu zie ik de foto's beter dan op M-F daar waren ze voor mij dan inelkaar...
Ziet er veelbelovend uit Chris mooi wieltje en mooie soldeer verbinding...met al dat koperkleurachtige gaat het misschien wel een beetje steampunk worden![]()
MZlllsss,Rob.
Als er iemand nog losse oude klokje, metertjes, wijzerplaten heeft liggen.....
Als je toevallig iemand kent bij de autosloop, kan je daar veel voor weinig weghalen.
Radt, Ratter, Ratst.